16.04.2025 (8:35)brak komentarzy
"Słuchaj serca i rozumu" - kampania Friends&Brands i PBKM edukuje przyszłych rodziców
Agencja Friends&Brands rozpoczęła współpracę z Polskim Bankiem Komórek Macierzystych (PBKM). Efektem partnerstwa jest nowa kampania edukacyjna pod hasłem "Słuchaj serca i rozumu", skierowana do kobiet w ciąży i ich rodzin.

Jej celem jest zwiększenie świadomości na temat bankowania krwi pępowinowej jako inwestycji w zdrowie dziecka.
W działania zaangażowano influencerki - przyszłe mamy, które dzielą się osobistymi doświadczeniami i dylematami związanymi z przygotowaniem do narodzin dziecka. Kampania ma być wsparciem dla rodziców szukających rzetelnych informacji i potrzebujących emocjonalnego przewodnictwa w podejmowaniu świadomych decyzji.
- Pokazujemy, że influencer marketing może być narzędziem merytorycznej i odpowiedzialnej komunikacji w tak wrażliwych tematach jak zdrowie - mówi Adam Szudra, dyrektor zarządzający Friends&Brands.
Kampania łączy ekspercką wiedzę medyczną z autentycznymi emocjami towarzyszącymi macierzyństwu. Twórcy akcji podkreślają, że decyzja o zabezpieczeniu krwi pępowinowej, choć podejmowana tylko raz - przed porodem - może mieć kluczowe znaczenie dla zdrowia całej rodziny.
W działania zaangażowano influencerki - przyszłe mamy, które dzielą się osobistymi doświadczeniami i dylematami związanymi z przygotowaniem do narodzin dziecka. Kampania ma być wsparciem dla rodziców szukających rzetelnych informacji i potrzebujących emocjonalnego przewodnictwa w podejmowaniu świadomych decyzji.
- Pokazujemy, że influencer marketing może być narzędziem merytorycznej i odpowiedzialnej komunikacji w tak wrażliwych tematach jak zdrowie - mówi Adam Szudra, dyrektor zarządzający Friends&Brands.
Informacja prasowa
Komentarze