17.04.2025 (10:15)brak komentarzy
Wielkanocna kampania KAMIS: "Odkryj Bogactwo Smaku"
KAMIS celebruje wielkanocną tradycję i smaki, które od lat goszczą na polskich stołach. Trwa kampania digitalowa "Odkryj Bogactwo Smaku", w której główną rolę grają cztery popularne musztardy marki: sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska.

Klasyka w nowoczesnym wydaniu
Musztardy KAMIS, od lat doceniane za jakość i smak, stają się pretekstem do kulinarnych eksperymentów. Kampania zachęca do łączenia tradycyjnych przepisów z nowymi inspiracjami i nieoczywistymi połączeniami, które odświeżą wielkanocne menu.
- Chcemy inspirować do odkrywania oryginalnych wielkanocnych przepisów z wykorzystaniem znanych musztard - mówi Aleksandra Kudyba, Brand Manager w McCormick & Company. - To zaproszenie do tworzenia potraw, które zaskoczą smakiem i zachwycą bliskich.
Kampania digitalowa do 20 kwietnia
Komunikacja kampanii skupia się na mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube oraz na display bannerach. Konsumenci mogą sięgnąć po przepisy i inspiracje kulinarne na stronie KAMIS.Informacja prasowa
Komentarze