23.04.2025 (8:44)brak komentarzy
AMBEREXPO rusza z kampanią "Warto TU być" - zmysły w centrum uwagi
Centrum wystawienniczo-kongresowe AMBEREXPO promuje się ogólnopolską kampanią "Warto TU być", opartą na idei "Eventy, które ożywiają zmysły".

Akcja realizowana jest w modelu 360°, z wykorzystaniem niestandardowych narzędzi, takich jak fake OOH, citylighty z matami zapachowymi czy działania sensoryczne w przestrzeni miejskiej.
W maju planowane są działania wideo, bazujące na wydarzeniach z marca. Kampania obejmuje działania digitalowe, outdoorowe i teaserowe w mediach społecznościowych.
Kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki AMBEREXPO jako miejsca wydarzeń oferującego emocje i multisensoryczne doświadczenia. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Płodni.
W maju planowane są działania wideo, bazujące na wydarzeniach z marca. Kampania obejmuje działania digitalowe, outdoorowe i teaserowe w mediach społecznościowych.
Informacja prasowa
Komentarze