Redakcja23.04.2025 (8:44)brak komentarzy

AMBEREXPO rusza z kampanią "Warto TU być" - zmysły w centrum uwagi

Centrum wystawienniczo-kongresowe AMBEREXPO promuje się ogólnopolską kampanią "Warto TU być", opartą na idei "Eventy, które ożywiają zmysły".
AMBEREXPO rusza z kampanią „Warto TU być”
Akcja realizowana jest w modelu 360°, z wykorzystaniem niestandardowych narzędzi, takich jak fake OOH, citylighty z matami zapachowymi czy działania sensoryczne w przestrzeni miejskiej.
Kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki AMBEREXPO jako miejsca wydarzeń oferującego emocje i multisensoryczne doświadczenia. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Płodni.

W maju planowane są działania wideo, bazujące na wydarzeniach z marca. Kampania obejmuje działania digitalowe, outdoorowe i teaserowe w mediach społecznościowych.
Informacja prasowa