Redakcja24.04.2025 (10:29)brak komentarzy

Genactiv przedłuża współpracę z 38 Content Communication do końca 2025 roku

Polska marka Genactiv, specjalizująca się w suplementach diety i dermokosmetykach opartych na bioaktywnym colostrum bovinum i mleku klaczy, kontynuuje partnerstwo z agencją 38 Content Communication.
Genactiv przedłuża współpracę z 38 Content Communication do końca 2025 roku
Współpraca obejmuje kompleksowe działania PR i doradztwo strategiczne, skupiające się na budowaniu rozpoznawalności marki i edukacji konsumentów w zakresie naturalnych składników prozdrowotnych.
Agencja odpowiada m.in. za strategię komunikacyjną, treści eksperckie i edukacyjne oraz obecność mediową w kanałach B2C i B2B. Projekt wspiera również rozwój kategorii suplementów premium w Polsce.

- Naszym zadaniem jest zbudowanie komunikacji spójnej z wartościami marki i odpowiadającej na potrzeby rynku - komentuje Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

- Cieszymy się z kontynuacji współpracy z zespołem, który skutecznie przekłada naszą misję na język konsumentów, ekspertów i mediów - dodaje Antoni Krokowicz, Członek Zarządu Genactiv.

Za projekt po stronie agencji odpowiada zespół kierowany przez Karolinę Śmiejkowską, PR & Communication Director.
Informacja prasowa