29.04.2025 (9:26)brak komentarzy
Duda z kampanią 360°: nowa energia, nowy wizerunek i Fiat 500e do wygrania
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach, przechodzi największą transformację w swojej historii.
.Odświeżony wizerunek, nowe pozycjonowanie "Smak codziennych przyjemności" oraz szeroko zakrojona kampania reklamowa 360° to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów.
● spoty telewizyjne i radiowe,
● kampanię digital i w social media,
● wielkoformatowe OOH,
● influencer marketing (Streetcom).
Za strategię i produkcję odpowiada Hand Made, media planuje Arena Media, a PR prowadzi Walk PR.
Integralną częścią działań jest loteria konsumencka - do wygrania m.in. Fiat 500e, Thermomix co tydzień i Airfryer codziennie. Promocja obejmuje zarówno produkty paczkowane, jak i z lady tradycyjnej.
Jak podkreśla Marietta Stefaniak, Wiceprezes Cedrob Foods:
"To nie tylko kampania, ale odpowiedź na realne rytuały żywieniowe Polaków. Duda to smak, który towarzyszy na każdej kromce".
W centrum kampanii znalazła się kanapka - jako królowa wszystkich posiłków, nie tylko śniadań. Badanie marki pokazuje, że aż 82% Polaków wskazuje wędliny jako kluczowy składnik, z dominacją szynki drobiowej. Kampania ukazuje sześć grup odbiorców i sześć pomysłów na nowoczesną kanapkę - od klasyki po odważne wariacje.
Działania reklamowe obejmują:
● spoty telewizyjne i radiowe,● kampanię digital i w social media,
● wielkoformatowe OOH,
● influencer marketing (Streetcom).
Za strategię i produkcję odpowiada Hand Made, media planuje Arena Media, a PR prowadzi Walk PR.
Integralną częścią działań jest loteria konsumencka - do wygrania m.in. Fiat 500e, Thermomix co tydzień i Airfryer codziennie. Promocja obejmuje zarówno produkty paczkowane, jak i z lady tradycyjnej.
Jak podkreśla Marietta Stefaniak, Wiceprezes Cedrob Foods:
"To nie tylko kampania, ale odpowiedź na realne rytuały żywieniowe Polaków. Duda to smak, który towarzyszy na każdej kromce".
Informacja prasowa
Komentarze