06.05.2025 (8:50)brak komentarzy
SM STORM Bikes startuje z kolejną odsłoną kampanii "Test your limits!"
SM STORM Bikes wchodzi w nowy sezon z energią i jasnym przekazem: przekraczaj własne granice.

Marka rusza z kolejną edycją kampanii wizerunkowej STORM Lab, promującej nowoczesne technologie w rowerach i zachęcającej do aktywności - zarówno dorosłych, jak i dzieci.
Od kwietnia do czerwca działania obejmują:
● social media,
● YouTube,
● serwisy rowerowe, podróżnicze i parentingowe,
● emisje kontekstowe z wykorzystaniem Computer Vision,
● oraz reklamy telewizyjne.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Stor9, produkcję realizuje 9Production, a za zdjęcia z Lewandowskimi odpowiada Filip Zwierzchowski. Strategią mediową (online i offline) zajmuje się Media Context.
Co nowego?
W tegorocznej edycji po raz pierwszy duży nacisk położono na promocję rowerów dziecięcych, które dołączają do szerokiej oferty modeli miejskich, trekkingowych, crossowych i MTB. Kampania ma zwiększyć rozpoznawalność marki wśród różnych grup - od pasjonatów dwóch kółek po rodziny z dziećmi.
Ambasadorzy? Nie mogło być inaczej - Anna i Robert Lewandowscy. Para ponownie wciela się w rolę testerów sprzętu SM STORM Bikes w koncepcie STORM Lab - miejscu symbolicznego przekraczania własnych możliwości.
Gdzie zobaczymy kampanię?
Od kwietnia do czerwca działania obejmują:● social media,
● YouTube,
● serwisy rowerowe, podróżnicze i parentingowe,
● emisje kontekstowe z wykorzystaniem Computer Vision,
● oraz reklamy telewizyjne.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Stor9, produkcję realizuje 9Production, a za zdjęcia z Lewandowskimi odpowiada Filip Zwierzchowski. Strategią mediową (online i offline) zajmuje się Media Context.
Informacja prasowa
Komentarze