07.05.2025 (8:29)brak komentarzy
Limitowana edycja puszek Żywca - Męskie Granie z przymrużeniem oka do miast trasy
Z okazji 16. edycji trasy koncertowej Męskie Granie, marka Żywiec wprowadziła na rynek limitowaną serię puszek, które z humorem i charakterem nawiązują do miast, w których odbędą się koncerty: Warszawy, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Poznania, Wrocławia i Żywca. Kolekcję uzupełnia także wersja uniwersalna.

Za projekty odpowiada Marcin Czaja, znany z ilustracji i murali. Na puszkach nie brakuje lokalnych odniesień, jak pieróg z trąbką, Lajkonik z tajemniczą zawartością za pazuchą, czy śledź w puszce, który nie mówi wszystkiego wprost. Każda grafika oddaje ducha i energię miasta, pokazując je w krzywym zwierciadle - z dystansem, ale i szacunkiem.
Za komunikację kampanii odpowiadają Artegence (kreatywna koncepcja), Starcom (media) i HOPE (PR). Limitowana edycja puszek już trafia do sprzedaży.
- To nie tylko puszki z piwem - to forma opowieści o pasji, muzyce i ludziach, których łączy Męskie Granie - mówi Ewa Stefanowicz, managerka marki Żywiec.
Za komunikację kampanii odpowiadają Artegence (kreatywna koncepcja), Starcom (media) i HOPE (PR). Limitowana edycja puszek już trafia do sprzedaży.
Informacja prasowa
Komentarze