08.05.2025 (8:53)1 komentarz
DRE$$CODE x Algida - letnia kampania, która dobrze wjeżdża
lgida i twórcza ekipa DRE$$CODE łączą siły w kampanii promującej nowy smak lodów o smaku tutti frutti. Wspólna akcja to nie tylko launch produktu - to letni klimat, który wygląda jak wakacje z TikToka.

Za koncept kreatywny, naming i opakowania odpowiada agencja Cut The Mustard, która razem z DRE$$CODE stworzyła kampanię celującą w pokolenie.
● aktywacje w social mediach,
● ICE TRUCKA DRE$$CODE, który pojawi się na ulicach Warszawy z lodami i opcją spotkania z twórcami.
Za media odpowiada agencja Mindshare, a produkcję materiałów przygotowała sama ekipa DRE$$CODE - tak, by wszystko było "prosto z feedu".
W kampanii znajdziemy:
● spot wideo i sesję zdjęciową,● aktywacje w social mediach,
● ICE TRUCKA DRE$$CODE, który pojawi się na ulicach Warszawy z lodami i opcją spotkania z twórcami.
- Zawsze stawialiśmy na autentyczność i bliski kontakt z naszą społecznością. Teraz możemy dać im coś, co można dosłownie poczuć - smak lata w naszym stylu - mówi Mikołaj "Bagi" Bagiński z DRE$$CODE.
Za media odpowiada agencja Mindshare, a produkcję materiałów przygotowała sama ekipa DRE$$CODE - tak, by wszystko było "prosto z feedu".
Informacja prasowa
Komentarze (1 - 1 z 1)