13.05.2025 (7:59)brak komentarzy
realme stawia na noc i osobowość. Nowa kampania: real me after dark
Marka realme ruszyła z kampanią "real me after dark", promującą serię smartfonów realme 14 Pro i 14 Pro+. Motywem przewodnim jest autentyczność - po zmroku.

W akcję zaangażowano 16 influencerów, którzy wykonali test osobowości Myers-Briggsa i zaprezentowali swoje typy (np. animator, działacz, artysta) w krótkich wideo, nagrywanych z wykorzystaniem nocnych możliwości smartfonów. Filmy wygenerowały już ponad 11 mln wyświetleń.
● wykonać test osobowości na 16personalities.com,
● zrobić nocne zdjęcie odzwierciedlające wynik i motyw kampanii,
● opublikować je jako Stories z oznaczeniem @realme.polska i hasztagiem #realme14ProSeries16personalities.
Termin: do 14 maja, godz. 21:59. Wyniki - 18 maja po 16:00.
Flesz MagicGlow i nocne ujęcia
Seria realme 14 Pro wyróżnia się m.in. potrójnym fleszem MagicGlow, który pozwala regulować moc i temperaturę światła - rozwiązanie zaprojektowane z myślą o zdjęciach w trudnych warunkach oświetleniowych.Konkurs na Instagramie
W ramach kampanii trwa także konkurs na Instagramie. Aby wziąć udział, należy:● wykonać test osobowości na 16personalities.com,
● zrobić nocne zdjęcie odzwierciedlające wynik i motyw kampanii,
● opublikować je jako Stories z oznaczeniem @realme.polska i hasztagiem #realme14ProSeries16personalities.
Do wygrania: realme 14 Pro+ i słuchawki realme T110.
Termin: do 14 maja, godz. 21:59. Wyniki - 18 maja po 16:00.
Informacja prasowa
Komentarze