13.05.2025 (8:06)brak komentarzy
Twix z nowym hasłem: "Dwa to więcej niż jeden". Globalna kampania wystartowała w Polsce
Twix zmienia ton komunikacji. Nowa platforma marki - "Dwa to więcej niż jeden" - zadebiutowała w Polsce jako część globalnej kampanii obejmującej 75 rynków. Celem jest proste przesłanie: nie trzeba wybierać - można mieć wszystko.
Koniec z "lewym i prawym" batonikiem
Nowe pozycjonowanie to odejście od dotychczasowej narracji o wyborze między dwoma połówkami. Teraz marka stawia na ideę "i" - czyli ciastko i karmel i czekoladę. Komunikacja skierowana jest głównie do młodszej grupy odbiorców, ceniącej maksymalizm i łączenie światów.Spot: kino akcji z "twistem"
Kampanii towarzyszy spot reklamowy w reżyserii Vedrana Rupica, utrzymany w estetyce klasycznego kina akcji. Bohater zostaje uratowany z opresji - dzięki "sile dwóch": drugiego auta i drugiego kierowcy.Kampania 360°: TV, digital i loteria
Nowa odsłona Twixa to nie tylko spot. Marka planuje:● emisję reklam w telewizji,
● działania digitalowe w II połowie 2025 roku,
● loterię konsumencką,
● odświeżenie logo,
● materiały POS w punktach sprzedaży.
- Zmieniamy narrację z "albo-albo" na "wszystko naraz". To podejście lepiej odzwierciedla naszą formę i dzisiejszy styl życia - komentuje Magdalena Florczak z firmy Mars.
Informacja prasowa
Komentarze