16.05.2025 (9:38)brak komentarzy
Sokołów i Pascal Brodnicki w nowej odsłonie kampanii "Smak zaczyna się od mięsa"
Sokołów rusza z kolejną odsłoną kampanii "Smak zaczyna się od mięsa!", promującą produkty grillowe marki.

Ambasadorem akcji ponownie został Pascal Brodnicki, znany kucharz i popularyzator kuchni, który przekonuje, że klucz do doskonałego smaku potraw z grilla tkwi w jakości mięsa.
- Polacy kochają grillowanie, ale liczy się smak - a on zaczyna się od mięsa - podkreśla Przemysław Gostkiewicz, prezes Sokołów S.A.
Kampania realizowana jest w ogólnopolskich mediach: telewizji, radiu, digitalu i prasie branżowej. Spoty dostępne są na YouTube Sokołów TV, a pełna oferta grillowa, przepisy i porady Pascala Brodnickiego - na stronie: grillhouse.sokolow.pl.
W kampanii Sokołów stawia na świadomych konsumentów i jakość surowca, kontrolowaną na każdym etapie produkcji. W grillowej ofercie firmy znalazły się zarówno klasyki - kiełbasy, kaszanki, karkówka - jak i bardziej nowoczesne propozycje inspirowane kuchniami świata.
- Polacy kochają grillowanie, ale liczy się smak - a on zaczyna się od mięsa - podkreśla Przemysław Gostkiewicz, prezes Sokołów S.A.
Kampania realizowana jest w ogólnopolskich mediach: telewizji, radiu, digitalu i prasie branżowej. Spoty dostępne są na YouTube Sokołów TV, a pełna oferta grillowa, przepisy i porady Pascala Brodnickiego - na stronie: grillhouse.sokolow.pl.
Informacja prasowa
Komentarze