19.05.2025 (10:04)1 komentarz
Letnia nowość od E.Wedel - Ptasie Mleczko® "na zimno"! Rusza kampania "SPRÓBUJ PO ZMROŻENIU"
E.Wedel wprowadza nowy sposób na klasyczną słodycz. W kampanii "SPRÓBUJ PO ZMROŻENIU" marka zachęca do wkładania Ptasiego Mleczka® do zamrażarki - dla jeszcze bardziej odświeżających doznań smakowych.

Nowe doznania - schłodzone pianki zyskują chrupiącą czekoladę i sprężystą strukturę, idealną na upalne dni.
● Jagodowy Shake
Kampania potrwa od maja do września 2025 i obejmuje:
● telewizję i outdoor,
● działania digital i w mediach społecznościowych (z udziałem influencerów),
● specjalne opakowania z instrukcją mrożenia.
Kampania celuje również w pokolenie Gen Z - stawiając na spontaniczną przyjemność i eksperymentowanie ze smakiem.
Za realizację odpowiadają:
Publicis Warsaw (koncepcja), Papaya Films i Głośno Studio (produkcja), Zenith Polska (media), Generation9 (social media), 24/7Communication (PR).
Limitowane smaki na lato:
● Mascarpone z Malinami● Jagodowy Shake
Kampania potrwa od maja do września 2025 i obejmuje:
● telewizję i outdoor,
● działania digital i w mediach społecznościowych (z udziałem influencerów),
● specjalne opakowania z instrukcją mrożenia.

Ptasie Mleczko Jagodowy Shake
Za realizację odpowiadają:
Publicis Warsaw (koncepcja), Papaya Films i Głośno Studio (produkcja), Zenith Polska (media), Generation9 (social media), 24/7Communication (PR).
Informacja prasowa
Komentarze (1 - 1 z 1)