28.05.2025 (8:41)1 komentarz
Maciej Musiał wraca w kampanii "Chce się Ż w rozkwicie" - tym razem z Żabką
Żywiec kontynuuje kampanię "Chce się Ż w rozkwicie", ponownie z udziałem Macieja Musiała. Nowa odsłona akcji realizowana jest w partnerstwie z siecią Żabka i promuje smakowe warianty piw bezalkoholowych 0,0%.

Musiał, rower, kwiaty i nowy smak tylko w Żabce
W ramach działań aktor wyrusza na ulice z brandingiem Żywca, rozdając kwiaty i bezalkoholowe piwo. Na potrzeby kampanii powstał nowy spot - dostępny już na YouTube - w którym marka podkreśla, że wiosna to najlepszy moment, by "Chcieć się Ż".
W centrum uwagi znalazł się nowy wariant Żywiec Porzeczkaż z nutą Rozmarynu 0,0%, dostępny wyłącznie w sklepach Żabka. To jedna z kilku limitowanych wersji piwa bezalkoholowego przygotowanych specjalnie dla sieci.
Nowe smaki i "Kwiaty Polskie" na półkach
Rodzina smaków Żywiec 0,0% obejmuje m.in.:● Żywiec Lemonż z nutą Cola
● Malinaż z trawą cytrynową
● Miętaż z bergamotką
● Pomelonż z cytrusami (tylko Żabka)
● Porzeczkaż z rozmarynem (tylko Żabka)
W sprzedaży pojawiła się również nowa linia "Kwiaty Polskie" - z Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%.
Realizacja kampanii
● Kreacja: Grupa Kreatywna CUKIER, 2012 Agency● Produkcja: Creators Tribe
● Media: Starcom
● BTL i PR: Artegence, HOPE
● Reżyseria spotu: Wojciech Barczuk
Czy piwo 0,0% z ziołową nutą i znaną twarzą w kampanii to tylko sezonowy trend - czy realna alternatywa dla klasycznych napojów wśród młodych dorosłych?
Informacja prasowa
Komentarze (1 - 1 z 1)
Wygra Polska!
Ten portal jest PL, czy ukr. Bo barwy wrogie ma M2. Co to ma być ku1 vv @ jego ma¢.
Prawa strona✓√