02.06.2025 (10:11)1 komentarz
Startuje kampania reklamowa radiowej Trójki
"Włącz Trójkę i rób co chcesz" - pod takim hasłem rusza 2 czerwca nowa kampania Programu 3 Polskiego Radia.

Akcja będzie realizowana w telewizji, internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz w mediach społecznościowych i na kanałach własnych stacji. Na antenie Trójki pojawią się również specjalne akcje antenowe.
- Nowa Trójka nie narzuca i nie ocenia. Kampanią przypominamy, że w Trójce każdy może być sobą. To radio wolnych ludzi - mówi Paweł Majcher, redaktor naczelny Programu 3 Polskiego Radia.
Twarzami kampanii będą znani dziennikarze stacji: Agnieszka Szydłowska, Katarzyna Borowiecka i Renata Grochal.
Za pomysł kreatywny i realizację odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowanie mediów prowadzi Agencja Promocji Polskiego Radia.
2 czerwca ruszy także nowy cykl na antenie i w podcastach, nawiązujący do hasła kampanii. W porannym paśmie "Zapraszamy do Trójki" (poniedziałek-czwartek, godz. 8.45) dziennikarze będą przedstawiać słuchaczy i ich pasje.
Kampania ma na celu przypomnienie o stacji i jej ofercie, a także podkreślenie autorskiego charakteru audycji i otwartości na słuchaczy.
- Nowa Trójka nie narzuca i nie ocenia. Kampanią przypominamy, że w Trójce każdy może być sobą. To radio wolnych ludzi - mówi Paweł Majcher, redaktor naczelny Programu 3 Polskiego Radia.
Twarzami kampanii będą znani dziennikarze stacji: Agnieszka Szydłowska, Katarzyna Borowiecka i Renata Grochal.
Za pomysł kreatywny i realizację odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowanie mediów prowadzi Agencja Promocji Polskiego Radia.
2 czerwca ruszy także nowy cykl na antenie i w podcastach, nawiązujący do hasła kampanii. W porannym paśmie "Zapraszamy do Trójki" (poniedziałek-czwartek, godz. 8.45) dziennikarze będą przedstawiać słuchaczy i ich pasje.
Informacja prasowa
Komentarze (1 - 1 z 1)