02.06.2025 (10:52)brak komentarzy
Oranżada Hellena Musssująca z nową kampanią w Robloxie i TikToku
2 czerwca ruszyła letnia odsłona kampanii Oranżady Hellena Musssująca pod hasłem "POPisowe Obby Oranżady Hellena".

Marka kolejny raz stawia na obecność w świecie Roblox, rozszerzając wirtualny świat gry o nowe plansze, misje, konkursy oraz oficjalny sklep z merchem.
Kampania jest również aktywna w social mediach. Na TikToku pojawi się POPisowa nakładka umożliwiająca sterowanie brand hero marki, Popim, za pomocą głosu. W planach są też codzienne konkursy i zabawy angażujące społeczność.
Nowością produktową na lato jest Oranżada Strzelająca o smaku gumy balonowej.
- Budujemy nowoczesną, przyjazną dzieciom markę, która bawi i zachęca do dzielenia się pozytywnymi emocjami - komentuje Joanna Kąkol, rzeczniczka prasowa Colian.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja SKIVAK. Nową wersję gry stworzył zespół Game Changer (Group One). Projekty opakowań przygotowała agencja Creative Ideas. Za działania PR odpowiada Kolterman Media Communications.
W ramach wakacyjnego Popi Summer Camp gracze zmierzą się z influencerami gamingowymi. Transmisje z wydarzeń będą dostępne na YouTube.
Kampania jest również aktywna w social mediach. Na TikToku pojawi się POPisowa nakładka umożliwiająca sterowanie brand hero marki, Popim, za pomocą głosu. W planach są też codzienne konkursy i zabawy angażujące społeczność.
Nowością produktową na lato jest Oranżada Strzelająca o smaku gumy balonowej.
- Budujemy nowoczesną, przyjazną dzieciom markę, która bawi i zachęca do dzielenia się pozytywnymi emocjami - komentuje Joanna Kąkol, rzeczniczka prasowa Colian.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja SKIVAK. Nową wersję gry stworzył zespół Game Changer (Group One). Projekty opakowań przygotowała agencja Creative Ideas. Za działania PR odpowiada Kolterman Media Communications.
Informacja prasowa
Komentarze