Redakcja03.06.2025 (8:40)brak komentarzy

Frosch rusza z kampanią #GREENCHANGER

Marka Frosch, producent ekologicznych środków czystości, rozpoczęła nową kampanię influencer marketingową pod hasłem #GREENCHANGER.
Frosch rusza z kampanią #GREENCHANGER. Celem – obalenie mitów o ekologicznych detergentach
Jej celem jest zwiększenie świadomości konsumentów oraz pokazanie, że ekologiczne detergenty mogą być równie skuteczne jak tradycyjne, a przy tym bezpieczniejsze dla zdrowia i środowiska. Za realizację działań odpowiada agencja Friends&Brands.
Kampania skierowana jest do świadomych ekologicznie konsumentów i wszystkich, którzy chcą wprowadzać proste zmiany w codziennych nawykach, np. wybierając ekologiczne tabletki do zmywarki. Frosch podkreśla, że jego produkty powstają na bazie składników pochodzenia roślinnego, są wegańskie, wolne od szkodliwych substancji, a opakowania nadają się do recyklingu.

- #GREENCHANGER to nie tylko slogan, ale świadome zaproszenie do wdrażania codziennych zmian. Chcemy pokazać, że odpowiedzialne wybory nie muszą oznaczać kompromisu w skuteczności - mówi Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający Friends&Brands.

W kampanii biorą udział zarówno znani twórcy internetowi, jak i mikroinfluencerzy. Działania prowadzone są w kanałach digital, przy wsparciu zakupu mediów, co pozwala precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej.

Marka Frosch od ponad 30 lat promuje ideę zrównoważonego stylu życia i jest jednym z liderów rynku ekologicznych detergentów.
Informacja prasowa