Redakcja05.06.2025 (8:47)brak komentarzy

MOYA z nową kampanią "Wybór profesjonalistów"

Sieć stacji paliw MOYA ruszyła z dużą, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem "Wybór profesjonalistów". Jej celem jest budowanie wizerunku marki jako nowoczesnej, niezawodnej i społecznie odpowiedzialnej.
MOYA rusza z dużą kampanią wizerunkową – “Wybór profesjonalistów”
Ambasadorami akcji są m.in. ratownicy z Fundacji Jednym Śladem, OSP Ratownictwo Wodne Gdynia, jednostka OPOLSAR oraz kierowca rajdowy Gosia Prus. To osoby, które na co dzień korzystają z paliw MOYA w wymagających warunkach -- na lądzie i wodzie.
Kampania obejmuje:
● spoty telewizyjne,
● działania w digitalu i social mediach,
● outdoor.

Hasło przewodnie to: "Jakość, która służy wszystkim".

Za przygotowanie kampanii odpowiadają: They Digital (kreacja, media), OtoFilm (produkcja), Orka (postprodukcja). Działania PR prowadzi agencja TellWell.
Informacja prasowa