05.06.2025 (12:00)brak komentarzy
VeloBank rusza z nową kampanią wizerunkową -- Wybierz świat bardziej velo
VeloBank wystartował z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem "Wybierz świat bardziej velo". Po raz kolejny ambasadorką marki została Magdalena Różczka, która w spotach zaprasza do świata nowoczesnej, wygodnej i mobilnej bankowości.

To pierwsza kampania banku po przejęciu części detalicznej Citi Handlowego.
- Nowa kampania to zaproszenie do świata bardziej velo: nowoczesnego, mobilnego i dopasowanego do stylu życia. Bank dostosowuje się do klientów, a nie odwrotnie - mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
W kampanii powraca także charakterystyczny element wizualny -- zielona kanapa, symbol wygodnej bankowości. Nowe spoty 15-sekundowe są emitowane w radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych.
Za kreację odpowiadała VerdeAgency, spot został opracowany wewnętrznie. Zakupem mediów zajęła się Initiative Media, a działania PR wspierała agencja ZOOM bsc.
Bank podkreśla w komunikacji, że to klienci wynieśli VeloBank na pierwsze miejsce w rankingu instytucji finansowych, przygotowanym przez ARC Rynek i Opinia. VeloBank odnotował w nim największy wzrost rok do roku. Klienci szczególnie doceniają wysokość opłat i prowizji oraz intuicyjny kontakt z bankiem.
- Nowa kampania to zaproszenie do świata bardziej velo: nowoczesnego, mobilnego i dopasowanego do stylu życia. Bank dostosowuje się do klientów, a nie odwrotnie - mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
W kampanii powraca także charakterystyczny element wizualny -- zielona kanapa, symbol wygodnej bankowości. Nowe spoty 15-sekundowe są emitowane w radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych.
Za kreację odpowiadała VerdeAgency, spot został opracowany wewnętrznie. Zakupem mediów zajęła się Initiative Media, a działania PR wspierała agencja ZOOM bsc.
Informacja prasowa
Komentarze