06.06.2025 (9:12)brak komentarzy
M&M'S rusza z nową aktywacją i loterią: do wygrania vouchery na festiwale i koncerty
Marka M&M'S® wystartowała z nową aktywacją promującą wspólne spędzanie czasu z rodziną i przyjaciółmi. W ramach kampanii trwa również loteria, w której do wygrania są vouchery na festiwale i koncerty. Zabawa potrwa do 29 czerwca 2025 roku.
Nowa inicjatywa M&M'S® ma zachęcić młodych ludzi, szczególnie przedstawicieli generacji Z, do częstszych spotkań offline. Z tej okazji wprowadzono limitowane opakowania drażetek z humorystycznymi wiadomościami od bohaterów M&M'S®. Dodatkowo na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy można wysłać "zaczepną" wiadomość do wybranej osoby.
● 5 nagród głównych - vouchery o wartości 1400 zł na zakup biletów na festiwale,
● 25 nagród dodatkowych - vouchery o wartości 100 zł na bilety na koncerty.
Aby wziąć udział w loterii, należy w terminie od 26 maja do 29 czerwca 2025 roku:
● zakupić dowolny produkt M&M'S®,
● zachować dowód zakupu,
● zarejestrować zgłoszenie na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy.
Każdy uczestnik może zdobyć tylko jedną nagrodę, jednak w trakcie loterii można przesłać do 10 zgłoszeń.
Kampanii towarzyszą działania digital oraz akcje w social mediach. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom, za realizację loterii Brandcomm, natomiast działania PR prowadzi Garden of Words Group.
W ramach towarzyszącej loterii konsumenci mogą wygrać:
● 5 nagród głównych - vouchery o wartości 1400 zł na zakup biletów na festiwale,
● 25 nagród dodatkowych - vouchery o wartości 100 zł na bilety na koncerty.
Aby wziąć udział w loterii, należy w terminie od 26 maja do 29 czerwca 2025 roku:
● zakupić dowolny produkt M&M'S®,
● zachować dowód zakupu,
● zarejestrować zgłoszenie na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy.
Każdy uczestnik może zdobyć tylko jedną nagrodę, jednak w trakcie loterii można przesłać do 10 zgłoszeń.
Kampanii towarzyszą działania digital oraz akcje w social mediach. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom, za realizację loterii Brandcomm, natomiast działania PR prowadzi Garden of Words Group.
Informacja prasowa
Komentarze