Redakcja13.06.2025 (8:28)brak komentarzy

WP uruchamia WP Booster CDC - nowy standard reklamy kontekstowej

Grupa WP wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - WP Booster CDC (Content Driven Commerce).
WP Booster CDC – nowy produkt reklamowy od WP
To zaawansowane rozwiązanie oparte na technologii AI, które pozwala na precyzyjne dopasowanie reklam do kontekstu treści, miejsca i czasu, w którym przebywa użytkownik z intencją zakupową.
WP Booster CDC wykorzystuje kontekstową analizę treści, by zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych - szczególnie przy szerokim asortymencie produktów. Narzędzie umożliwia m.in. śródtekstową emisję reklam z 30-dniową rezerwacją wyłączności dla klienta. Z rozwiązania skorzystali już m.in. KRUK i Wakacje.pl.

Nowy produkt działa na wielu polach - od serwisów WP, przez mailingi, po inne formaty reklamowe, oferując kompleksowe dotarcie do użytkowników w kluczowych momentach ich ścieżki zakupowej.

Grupa WP to holding technologiczny działający w mediach, reklamie i e-commerce - właściciel m.in. WP, money.pl, benchmark.pl oraz marek turystycznych i finansowych, takich jak wakacje.pl czy superauto.pl.
Informacja prasowa