18.06.2025 (10:26)brak komentarzy
Miss Kay i Hebe z kampanią "Złap zapach pięknych chwil"
Marka Miss Kay we współpracy z drogeriami Hebe wystartowała z nową kampanią "Złap zapach pięknych chwil", kierowaną do kobiet z pokolenia Gen Z.
Celem jest pokazanie perfum jako osobistego i codziennego środka wyrażania siebie - dopasowanego do emocji, okazji i nastroju.
Do współpracy zaproszono mikroinfluencerki lifestyle'owe, które pokazują zapachy Miss Kay jako element codziennych rytuałów i chwytania ulotnych momentów. - Nowoczesna kampania to nie tylko rabaty, ale przede wszystkim spójna narracja i zasięgowa dystrybucja treści - komentuje Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający Friends&Brands.
Kampania jest dostępna w kanałach Hebe i Miss Kay, a także w kanałach zaangażowanych twórczyń.
W kampanii podkreślono kompaktowe, poręczne opakowania oraz przystępną cenę zapachów, które można mieć zawsze przy sobie. Za działania - obejmujące influencer marketing i kampanię w mediach społecznościowych - odpowiada agencja Friends&Brands.
Do współpracy zaproszono mikroinfluencerki lifestyle'owe, które pokazują zapachy Miss Kay jako element codziennych rytuałów i chwytania ulotnych momentów. - Nowoczesna kampania to nie tylko rabaty, ale przede wszystkim spójna narracja i zasięgowa dystrybucja treści - komentuje Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający Friends&Brands.
Kampania jest dostępna w kanałach Hebe i Miss Kay, a także w kanałach zaangażowanych twórczyń.
Informacja prasowa
Komentarze