Redakcja27.06.2025 (10:29)brak komentarzy

realme, POT i "National Geographic Traveler" zachęcają do odkrywania Polski bez stresu

realme Polska we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną oraz magazynem "National Geographic Traveler" ruszyło z nową kampanią: #StresOFFŻycieON.
realme, POT i „National Geographic Traveler” zachęcają do odkrywania Polski bez stresu
Jej celem jest promocja nieoczywistych zakątków Polski i idei slow tourism, czyli uważnego podróżowania z dala od masowej turystyki.

Smartfon, który towarzyszy, a nie rozprasza

Centralnym punktem projektu jest premiera realme GT 7 - smartfona z baterią 7000 mAh, szybkim ładowaniem 120 W i funkcjami fotograficznymi 4K, które mają ułatwić rejestrowanie i dzielenie się chwilami - bez stresu o zasięg czy jakość zdjęcia.
- Technologia ma wspierać, a nie przeszkadzać w przeżywaniu ważnych momentów - podkreśliła Justyna Kościuk, dyrektorka komunikacji realme Polska.

Patronat POT i wsparcie storytellingowe

Polska Organizacja Turystyczna objęła akcję honorowym patronatem, wskazując, że wpisuje się ona w ich działania na rzecz świadomego podróżowania i promocji mniej znanych miejsc.

- Kampania idealnie pasuje do trendów zrównoważonej turystyki - mówi Małgorzata Wilk-Grzywna, wiceprezeska POT.

Z kolei redakcja "National Geographic Traveler" zadba o storytelling i dokumentację podróży - zarówno w formie e-booka, jak i reportaży zdjęciowych.

- Chcemy inspirować do odkrywania miejsc, które pozwalają naprawdę odetchnąć - mówi Michał Cessanis, podróżnik i redaktor naczelny magazynu.

Czy uważacie, że technologia może pomóc nam bardziej przeżywać, a nie tylko rejestrować rzeczywistość?
Informacja prasowa