Redakcja27.06.2025 (10:38)brak komentarzy

Kanał Zero i ZEN.COM szukają Ambasadora Stanu Zen w Japonii

Kanał Zero i fintech ZEN.COM ruszyli z nietypową akcją konkursową. Do wygrania jest dwutygodniowy, w pełni opłacony wyjazd do Japonii, a także 20 000 zł kieszonkowego. Konkurs zainaugurowano 25 czerwca podczas programu na żywo.
Kanał Zero
Współpraca ZEN.COM z największym niezależnym medium internetowym w Polsce to początek długofalowej kooperacji. Jej celem jest pokazanie, jak aplikacja ZEN sprawdza się w realnym życiu - podczas codziennych wydatków, podróży i pracy.
- Chcieliśmy dać ludziom coś realnego. Ten konkurs to konkretne przeżycie z realną wartością - mówi Łukasz Neska, Chief Growth Officer w ZEN.COM.

Na czym polega konkurs?

Aby wziąć udział, trzeba:
● pobrać aplikację ZEN.COM (Google Play / App Store),
● zarejestrować się z kodem promocyjnym ZERO i aktywować darmowy plan PRO,
● wysłać zgłoszenie przez stronę ZERO przechodzi w stan ZEN i przekonać jury, dlaczego właśnie Ty powinieneś zostać Ambasadorem.

Zwycięzca:

● poleci do Japonii,
● weźmie udział w medytacjach, ceremonii parzenia herbaty, zwiedzi świątynie i pozna lokalną kulturę - oczywiście w stylu ZEN.

- Świętujemy początek współpracy z naszym nowym sponsorem, ale bardzo spokojnie - jak przystało na stan Zen - skomentował Krzysztof Stanowski.

Współpracę obsługuje agencja Arskom, wyłączny broker reklamowy Kanału Zero.
Informacja prasowa