27.06.2025 (10:38)brak komentarzy
Kanał Zero i ZEN.COM szukają Ambasadora Stanu Zen w Japonii
Kanał Zero i fintech ZEN.COM ruszyli z nietypową akcją konkursową. Do wygrania jest dwutygodniowy, w pełni opłacony wyjazd do Japonii, a także 20 000 zł kieszonkowego. Konkurs zainaugurowano 25 czerwca podczas programu na żywo.

Współpraca ZEN.COM z największym niezależnym medium internetowym w Polsce to początek długofalowej kooperacji. Jej celem jest pokazanie, jak aplikacja ZEN sprawdza się w realnym życiu - podczas codziennych wydatków, podróży i pracy.
● pobrać aplikację ZEN.COM (Google Play / App Store),
● zarejestrować się z kodem promocyjnym ZERO i aktywować darmowy plan PRO,
● wysłać zgłoszenie przez stronę ZERO przechodzi w stan ZEN i przekonać jury, dlaczego właśnie Ty powinieneś zostać Ambasadorem.
● weźmie udział w medytacjach, ceremonii parzenia herbaty, zwiedzi świątynie i pozna lokalną kulturę - oczywiście w stylu ZEN.
- Świętujemy początek współpracy z naszym nowym sponsorem, ale bardzo spokojnie - jak przystało na stan Zen - skomentował Krzysztof Stanowski.
Współpracę obsługuje agencja Arskom, wyłączny broker reklamowy Kanału Zero.
- Chcieliśmy dać ludziom coś realnego. Ten konkurs to konkretne przeżycie z realną wartością - mówi Łukasz Neska, Chief Growth Officer w ZEN.COM.
Na czym polega konkurs?
Aby wziąć udział, trzeba:● pobrać aplikację ZEN.COM (Google Play / App Store),
● zarejestrować się z kodem promocyjnym ZERO i aktywować darmowy plan PRO,
● wysłać zgłoszenie przez stronę ZERO przechodzi w stan ZEN i przekonać jury, dlaczego właśnie Ty powinieneś zostać Ambasadorem.
Zwycięzca:
● poleci do Japonii,● weźmie udział w medytacjach, ceremonii parzenia herbaty, zwiedzi świątynie i pozna lokalną kulturę - oczywiście w stylu ZEN.
- Świętujemy początek współpracy z naszym nowym sponsorem, ale bardzo spokojnie - jak przystało na stan Zen - skomentował Krzysztof Stanowski.
Współpracę obsługuje agencja Arskom, wyłączny broker reklamowy Kanału Zero.
Informacja prasowa
Komentarze