Redakcja01.07.2025 (14:00)1 komentarz

Staropolanka z nową kampanią. "Sekret profesjonalistów" i współpraca z Reprezentacją Polski

Staropolanka ruszyła z nową kampanią reklamową pod hasłem "Sekret profesjonalistów", podkreślającą znaczenie nawodnienia i mineralizacji - nie tylko w sporcie, ale i na co dzień. Za strategię i kreację odpowiada agencja K+ Digital.

Sport, zdrowie i Dolny Śląsk

Działania koncentrują się na Dolnym Śląsku, a ich osią jest trwająca współpraca z Reprezentacją Polski w piłce nożnej. Marka odwołuje się do swojego regionalnego pochodzenia i właściwości zdrowotnych produktu.
- To nie pusty slogan - profesjonalne nawodnienie to podstawa codziennej kondycji, także poza boiskiem - mówi Małgorzata Agopsowicz-Weszka, kierowniczka marketingu Staropolanki.

Gdzie zobaczymy kampanię?

● Social media: Meta, TikTok
● Digital display i outdoor, w tym mobilne nośniki
● DOOH z kontekstowym aktywowaniem (np. przy wysokich temperaturach, punktach sprzedaży i obiektach sportowych)

Celem kampanii jest wzrost rozpoznawalności marki i zwiększenie preferencji zakupowych, przy jednoczesnym umacnianiu wizerunku premium opartego na zdrowiu i aktywności.

Czy promowanie wody przez piłkarzy to dziś skuteczny sposób na wyróżnienie w zatłoczonym rynku?
Informacja prasowa

Komentarze (1 - 1 z 1)

PZPN i profesjonalizm się wykluczają
 1