Marketing

Zbadaj się dla jaj! Ruszają Mosznowładcy 2023, bezpłatne badania dla mężczyzn

Zbadaj się dla jaj! Ruszają Mosznowładcy 2023, bezpłatne badania dla mężczyzn

• Wystartowała jubileuszowa, dziesiąta edycja kampanii Mosznowładcy.
• Organizator akcji, czyli Fundacja Kapitan Światełko, chce zapewnić jak największej ilości mężczyzn możliwość przebadania się - bezpłatnie, bezboleśnie i bez zapisów
01.10.20230
Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet

Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet

• Stanowisko dyrektorki marketingu w Grupie Eurozet objęła Katarzyna Piecuch.
• Odpowiada za działania marketingowe i realizację strategii komunikacji połączonej Grupy Radiowej Agory i Eurozetu.
01.10.20230
Bartosz Zmarzlik nowym ambasadorem 4F

Bartosz Zmarzlik nowym ambasadorem 4F

• 4F podpisało kontrakt z najbardziej utytułowanym polskim żużlowcem w historii - Bartoszem Zmarzlikiem.
• To pierwsza współpraca z przedstawicielem motosportu dla największej rodzimej marki sportowej
01.10.20230
Sport i e-sport przyciągają różne typy osobowości

Sport i e-sport przyciągają różne typy osobowości

• Polscy naukowcy dowiedli, że osoby reprezentujące różne formy rywalizacji - sport lub e-sport - mają odmienne cechy osobowości.
• Okazało się, że w tradycyjny sport angażują się osoby, które są bardziej sumienne i ekstrawertywne.
• Nie wiadomo jednak, skąd wynika takie zróżnicowanie.
01.10.20230
Plus na Kartę promuje 400 GB na początek (wideo)

Plus na Kartę promuje 400 GB na początek (wideo)

• Plus przygotował nowy spot reklamowy promujący ofertę na kartę.
• Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim promocję "Tu i teraz aż 400 GB na początek".
28.09.20231
Dzięki świetnym wynikom siatkówka zyskuje popularność wśród sponsorów

Dzięki świetnym wynikom siatkówka zyskuje popularność wśród sponsorów

• Polska siatkówka przeżywa obecnie najlepszy czas pod względem osiągnięć na arenie międzynarodowej.
• Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów.
• Według danych Sponsoring Insight udział tego sportu w przychodach ze sprzedaży praw sponsoringowych wynosi 19,7 proc.
18.09.20231
"Tu się dzieje". Rusza nowa kampania Radia Zet (wideo)

"Tu się dzieje". Rusza nowa kampania Radia Zet (wideo)

• "Tu się dzieje!" to hasło nowej kampanii reklamowej Radia ZET, promującej jesienną ramówkę stacji.
• Obejmie telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.
17.09.20230
Gwiazdy rządzą w Radiu Złote Przeboje

Gwiazdy rządzą w Radiu Złote Przeboje

• Słuchacze Radia Złote Przeboje wezmą udział w muzycznych wyborach z udziałem najlepszych artystów.
• Zwieńczeniem akcji "Gwiazdy rządzą w Radiu Złote Przeboje" będzie "Wielki muzyczny wieczór wyborczy".
17.09.20230
Canal+ rusza z kampanią marketingową nowego sezonu "Belfra"

Canal+ rusza z kampanią marketingową nowego sezonu "Belfra"

• W piątek (8 września) premiera trzeciego sezonu serialu Canal+ "Belfer"
• Najnowszy sezon wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów.
07.09.20230
Katarzyna Kwiatkowska boginią nieziemskiej rozrywki Netii (wideo)

Katarzyna Kwiatkowska boginią nieziemskiej rozrywki Netii (wideo)

• Ruszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z TV i dostępem do Disney+, w której debiutuje nowa platforma komunikacyjna marki Netia
• W postać bogini Internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska.
01.09.20230