Marketing

DRE$$CODE x Algida - letnia kampania, która dobrze wjeżdża

DRE$$CODE x Algida - letnia kampania, która dobrze wjeżdża

lgida i twórcza ekipa DRE$$CODE łączą siły w kampanii promującej nowy smak lodów o smaku tutti frutti. Wspólna akcja to nie tylko launch produktu - to letni klimat, który wygląda jak wakacje z TikToka.
08.05.20251
Limitowana edycja puszek Żywca - Męskie Granie z przymrużeniem oka do miast trasy

Limitowana edycja puszek Żywca - Męskie Granie z przymrużeniem oka do miast trasy

Z okazji 16. edycji trasy koncertowej Męskie Granie, marka Żywiec wprowadziła na rynek limitowaną serię puszek, które z humorem i charakterem nawiązują do miast, w których odbędą się koncerty: Warszawy, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Poznania, Wrocławia i Żywca. Kolekcję uzupełnia także wersja uniwersalna.
07.05.20250
Polscy finaliści Explory lecą na ISEF 2025 - briefing na żywo już 9 maja

Polscy finaliści Explory lecą na ISEF 2025 - briefing na żywo już 9 maja

Już 10 maja reprezentacja Polski, wyłoniona podczas finału Konkursu Explory, wylatuje do Stanów Zjednoczonych na Regeneron ISEF 2025 - największy światowy konkurs naukowy dla młodzieży.
07.05.20250
Agnieszka Rzepkowska nową dyrektorką marketingu w VeloBanku

Agnieszka Rzepkowska nową dyrektorką marketingu w VeloBanku

Od 5 maja 2025 r. Agnieszka Rzepkowska kieruje działaniami marketingowymi VeloBanku.
06.05.20250
SM STORM Bikes startuje z kolejną odsłoną kampanii "Test your limits!"

SM STORM Bikes startuje z kolejną odsłoną kampanii "Test your limits!"

SM STORM Bikes wchodzi w nowy sezon z energią i jasnym przekazem: przekraczaj własne granice.
06.05.20250
LEGO Braille Bricks debiutują w Polsce - nauka alfabetu Braille'a przez zabawę

LEGO Braille Bricks debiutują w Polsce - nauka alfabetu Braille'a przez zabawę

Grupa LEGO i Fundacja LEGO ogłosiły wprowadzenie zestawów LEGO Braille Bricks w języku polskim, umożliwiających dzieciom niewidomym naukę alfabetu Braille'a w angażujący i dostępny sposób.
05.05.20250
VeloBank zachęca do zdrowych nawyków - ruszyła wiosenna akcja LoveBanku

VeloBank zachęca do zdrowych nawyków - ruszyła wiosenna akcja LoveBanku

VeloBank po raz kolejny udowadnia, że hasło "LoveBank" to coś więcej niż tylko kampania marketingowa. Tej wiosny instytucja rusza z akcją promującą zdrowy styl życia, zachęcając klientów i pracowników do dbania o siebie oraz swoich bliskich.
05.05.20250
Travis Scott z logo Cactus Jack na koszulkach FC Barcelony podczas El Clásico

Travis Scott z logo Cactus Jack na koszulkach FC Barcelony podczas El Clásico

Spotify i FC Barcelona po raz szósty zmieniają logo na koszulce meczowej - tym razem pojawi się na niej znak Cactus Jack, czyli marka Travisa Scotta.
02.05.20250
Żywiec rusza z loterią - do wygrania limitowane trampki i setki nagród!

Żywiec rusza z loterią - do wygrania limitowane trampki i setki nagród!

Marka Żywiec we współpracy z Big Star stworzyła swoje pierwsze, limitowane trampki, które można zdobyć tylko w ramach loterii trwającej od 28 kwietnia do 17 sierpnia 2025 r.
30.04.20251
Agencja KERRIS poprowadzi social media marki OSHEE

Agencja KERRIS poprowadzi social media marki OSHEE

KERRIS wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediów społecznościowych marki OSHEE. Od pierwszego kwartału 2025 roku agencja odpowiada za strategię, treści i moderację na Facebooku, Instagramie i TikToku.
30.04.20250