Marketing
Prawie 12 mln Polaków korzysta z programu lojalnościowego Biedronki. W przygotowaniu aplikacja
• Moja Biedronka jest w tej chwili najpopularniejszym tego typu programem w Polsce, zbliżając się do 12 mln aktywnych klientów.
11.04.20220
Michał Szczygieł w koncertowej wersji. Teledysk nakręcony smartfonem Galaxy S22 Ultra (wideo)
• Michał Szczygieł i Samsung łączą siły
• Trzy utwory w nowych aranżacjach z zachwycającą panoramą miasta w tle
• Wszystko to zarejestrowane 190 metrów nad ziemią wyłącznie przy użyciu Galaxy S22 Ultra
• Trzy utwory w nowych aranżacjach z zachwycającą panoramą miasta w tle
• Wszystko to zarejestrowane 190 metrów nad ziemią wyłącznie przy użyciu Galaxy S22 Ultra
07.04.20220
Męskie granie 2022 w nowej forumle. 16 koncertów w ośmiu miastach
• Najpopularniejsza trasa koncertowa nad Wisłą powraca w nowej formule.
• W tym roku projekt sponsorowany przez markę Żywiec przybierze formę festiwalu odbywającego się przez dwa dni w aż ośmiu miastach Polski.
• W tym roku projekt sponsorowany przez markę Żywiec przybierze formę festiwalu odbywającego się przez dwa dni w aż ośmiu miastach Polski.
06.04.20220
Krzysztof Zalewski ambasadorem marki Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący (wideo)
• Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący charakteryzuje się drobnymi a'la szampańskimi bąbelkami.
• Do odkrycia tego źródła orzeźwienia z najdelikatniejszymi bąbelkami Żywiec Zdrój zachęca ambasador marki - Krzysztof Zalewski.
• Do odkrycia tego źródła orzeźwienia z najdelikatniejszymi bąbelkami Żywiec Zdrój zachęca ambasador marki - Krzysztof Zalewski.
04.04.20221
Wirtualna Polska inwestuje w platformę dla branży restauracyjnej
• Wirtualna Polska inwestuje w Restaumatic, kompleksowy system do obsługi zamówień, sprzedaży i zarządzania restauracjami.
• Platforma działa w modelu SaaS (Software as a Service), czyli udostępniania oprogramowania w chmurze w modelu abonamentowym, a z jej usług korzysta już prawie 5 tysięcy restauratorów.
• Wartość inwestycji WP to 19,8 mln złotych.
• Platforma działa w modelu SaaS (Software as a Service), czyli udostępniania oprogramowania w chmurze w modelu abonamentowym, a z jej usług korzysta już prawie 5 tysięcy restauratorów.
• Wartość inwestycji WP to 19,8 mln złotych.
04.04.20220
TVN Media wprowadza zakup reklamy w systemie aukcyjnym
• W kwietniu TVN Media wprowadza do swojej oferty nowy model zakupu reklamy.
• Na początku umożliwiona zostanie licytacja ceny specjalnych bloków reklamowych.
• Na początku umożliwiona zostanie licytacja ceny specjalnych bloków reklamowych.
04.04.20220
Rusza wiosenna loteria Empiku. Do wygrania elektryczny Fiat 500
• Empik organizuje pierwszą od wielu lat loterię dla klientów salonów stacjonarnych i platformy Empik.com.
• Do wygrania jest elektryczny Fiat 500 (RED) i ponad 100 tygodniowych nagród rzeczowych z kategorii takich jak Elektronika, Sport, Kosmetyki czy Zabawki.
• Do wygrania jest elektryczny Fiat 500 (RED) i ponad 100 tygodniowych nagród rzeczowych z kategorii takich jak Elektronika, Sport, Kosmetyki czy Zabawki.
04.04.20220
Czym grozi bezprawne posługiwanie się cudzą nazwą firmy?
Wybierając nazwę dla swojej firmy, chciałeś żeby była chwytliwa, łatwa do zapamiętania i dobrze się kojarzyła. Tylko czy sprawdziłeś, czy aby nie narusza ona praw innych przedsiębiorców? To poważny błąd, który popełnia wiele osób wchodzących na rynek. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są konsekwencje naruszenia prawa do nazwy innego przedsiębiorcy.
Artukuł sponsorowany
Prezes w mediach społecznościowych buduje prestiż firmy. Ewentualne Błędy mogą słono kosztować
• Odpowiednio budowana marka osobista pomaga uzyskać przewagę konkurencyjną
• Coraz więcej prezesów firm, w tym największych na rynku, prowadzi profile w mediach społecznościowych.
• Wielu z nich korzysta przy tym z rad specjalistów, bo social media mogą się okazać polem minowym i źródłem kryzysów.
• Coraz więcej prezesów firm, w tym największych na rynku, prowadzi profile w mediach społecznościowych.
• Wielu z nich korzysta przy tym z rad specjalistów, bo social media mogą się okazać polem minowym i źródłem kryzysów.
22.03.20220
300 tys. zł zebrały rozgłośnie radiowe dzięki Blokom Charytatywnym na rzecz Ukrainy
• W poniedziałek (14 marca 2022 roku) 168 stacji radiowych w całej Polsce wyemitowało dwa Charytatywne Bloki Reklamowe dla Ukrainy.
• Całkowity przychód z akcji - 300 tys. zł zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej.
• Całkowity przychód z akcji - 300 tys. zł zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej.
14.03.20220