Marketing

Euro 2020 na wielkim ekranie w kinach Helios

Euro 2020 na wielkim ekranie w kinach Helios

• Rozpoczyna się wielka sportowa impreza, na którą kibice czekali od dawna - Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, tylko z TVP.
• Najważniejsze spotkania swoim widzom zaprezentuje także sieć kin Helios!
11.06.20210
Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy

Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy

• W Warszawie można już zobaczyć Mural na żywo Sport.pl, na którym będą prezentowane komentarze wspierające polskich piłkarzy podczas Euro 2020.
• Elementem akcji jest konkurs na najlepsze hasło zagrzewające biało-czerwonych.
11.06.20210
Snickers i Jurgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku

Snickers i Jurgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku

• W najbliższych dniach Europą zawładną wielkie piłkarskie emocje.
• Kibicować sportowym zmaganiom drużyn będą setki tysięcy Polaków - a razem z nimi marka Snickers.
07.06.20210
Jerzy Dudek w kampanii Cyfrowego Polsatu "Kibicuj naszym"  (wideo)

Jerzy Dudek w kampanii Cyfrowego Polsatu "Kibicuj naszym" (wideo)

• Pod hasłem "Kibicuj naszym" uszyła piłkarska kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu , w której gościnnie występuje Jerzy Dudek, były bramkarz reprezentacji Polski.
02.06.20210
Facebook świętuje Miesiąc Dumy. Nowe funkcje o tematyce Pride

Facebook świętuje Miesiąc Dumy. Nowe funkcje o tematyce Pride

• Facebook uczci Miesiąc Dumy 2021, wzmacniając głos społeczności LGBTQ+ na swoich platformach.
• Na Facebooku i Instagramie dostępne są tęczowe awatary, tła z motywami LGBTQ+, naklejki i dedykowanie hasztagi.
• Trwa także wspólna akcja z Kampanią Przeciw Homofobii
02.06.2021
Video Brothers będzie zarządzać treściami Kino Polska TV na YouTube

Video Brothers będzie zarządzać treściami Kino Polska TV na YouTube

• Video Brotherss, certyfikowana agencja YouTube, obejmie ochroną filmy i będzie zarządzać katalogiem multimedialnym spółki Kino Polska TV na platformie YouTube.
• Dzięki współpracy z Video Brothers Kino Polska TV SA przyspieszy monetyzację swoich kanałów w tym serwisie.
02.06.20210
TikTok zmienia barwy na tęczowe. Mural z polskimi twórcami LGBT, live show drag queen, globalny Marsz Dumy

TikTok zmienia barwy na tęczowe. Mural z polskimi twórcami LGBT, live show drag queen, globalny Marsz Dumy

• Hashtag challenge, siedem kreatywnych efektów na platformie, dedykowana muzyczna playlista, Live Show z Drag Queens, 12-godzinny globalny Marsz Dumy, mural na cześć polskich twórców LGBTQ+
• TikTok przygotował szereg aktywności z okazji Miesiąca Dumy.
01.06.2021
Reklamy z pięćdziesięciolatkami rzadko goszczą w telewizji

Reklamy z pięćdziesięciolatkami rzadko goszczą w telewizji

•Jedynie w co ósmym filmie reklamowym występują osoby po pięćdziesiątce. Niemal połowa reklam w telewizji prezentuje osoby 50+ w stereotypowy sposób, najczęściej jako babcię, dziadka lub pacjenta - wynika z badania Biura Reklamy TVP.
31.05.20210
Robert Makłowicz twarzą nowej kampanii MultiSport "Gotuj się do sportu"

Robert Makłowicz twarzą nowej kampanii MultiSport "Gotuj się do sportu"

• W nowej kampanii "Gotuj się do sportu" marka MultiSport udowadnia, że powrót do aktywności fizycznej po pandemii może być prosty jak bułka z masłem. Łatwy, przyjemny, a przede wszystkim dla każdego.
31.05.20211
PKO Bank Polski i LOTTO z Ekstraklasą na kolejne dwa sezony

PKO Bank Polski i LOTTO z Ekstraklasą na kolejne dwa sezony

• Ekstraklasa i PKO Bank Polski podpisały nową umowę, dzięki której bank pozostanie partnerem tytularnym ligowych rozgrywek w sezonach 2021/22 i 2022/23.
• Współpracę z Ekstraklasą na taki sam okres przedłużył też Totalizator Sportowy i jego marka LOTTO.
26.05.20210