Marketing

Sponsoring Ekstraklasy przyniósł PKO Bankowi Polskiemu 317 mln zł

Sponsoring Ekstraklasy przyniósł PKO Bankowi Polskiemu 317 mln zł

• PKO Bank Polski jako sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy w sezonie 2019/20 pojawił się w blisko 126 tys. publikacji i programów. Zapewniło to bankowi ekwiwalent reklamowy w wysokości przeszło 317,04 mln zł.
• To ponad trzykrotnie więcej niż w sezonie 2018/19, kiedy PKO Bank Polski współpracował z Ekstraklasą jako partner główny. Wówczas ekwiwalent reklamowy z tego tytułu wyniósł 95,5 mln zł.
29.09.20200
Startuje Allegro Smart. Tydzień specjalnych ofert na Allegro

Startuje Allegro Smart. Tydzień specjalnych ofert na Allegro

• Nawet milion ofert specjalnych popularnych marek klientów, będzie dostępnych podczas tygodniowego festiwalu promocji skierowanego wyłącznie dla korzystających z usługi Allegro Smart.
• Akcja Smart! Week dotyczy produktów ze wszystkich kategorii dostępnych na Allegro, m.in.: dom i ogród, zdrowie, elektronika, motoryzacja, moda, uroda, dziecko, gry itd.
28.09.20202
Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową "Mój Lewiatan"

Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową "Mój Lewiatan"

• PSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów.
• "Mój Lewiatan" umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału "Gotuj z Lewiatanem", korzystanie z listy zakupów oraz mobilnej obsługi programu lojalnościowego.
23.09.20201
Drukowanie książek samemu, czyli self-publishing

Drukowanie książek samemu, czyli self-publishing

Nowym trendem na rynku wydawniczym jest self-publishing. Wielu autorów nie chce ulegać presji wydawnictw i ceni sobie swobodę twórczą na tyle, że decyduje się na samodzielną publikację książek. To rozwiązanie ma swoje wady i zalety.
21.09.2020
"Nowy sposób na telewizję bez kabla". WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową (wideo)

"Nowy sposób na telewizję bez kabla". WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową (wideo)

• "WP Pilot - Nowy sposób na telewizję bez kabla" to hasło przewodnie jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online
• W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
18.09.20209
Limitowana kolekcja nowej marki answear.LAB inspirowana serialem Canal+ "Król"

Limitowana kolekcja nowej marki answear.LAB inspirowana serialem Canal+ "Król"

• Jest już dostępna limitowana kolekcja inspirowana serialem "KRÓL" i latami 30.
• To efekt niezwykłej współpracy wchodzącej na nasz rynek marki answear.LAB oraz Canal+
17.09.20200
Antytalent show "Kandydaci nie do wzięcia" w kampanii OLX. Prowadzi Piotr Gąsowski (wideo)

Antytalent show "Kandydaci nie do wzięcia" w kampanii OLX. Prowadzi Piotr Gąsowski (wideo)

• Internetowy serwis z ogłoszeniami o pracę bierze na warsztat podstawowe błędy kandydatów ubiegających się o zatrudnienie. O problemie opowiada... śpiewająco.
11.09.20200
Ewa Farna dołącza do grona ambasadorek zapachów marki Avon

Ewa Farna dołącza do grona ambasadorek zapachów marki Avon

• We wrześniu 2020 roku firma Avon rozpocznie kampanię promującą perfumy z linii Far Away Rebel & Diva.
• Ambasadorką kolekcji została gwiazda polskiej i czeskiej sceny muzycznej, Ewa Farna.
11.09.20201
Na czym polega remarketing w content marketingu?

Na czym polega remarketing w content marketingu?

Remarketing to działania pozwalające na dotarcie do użytkowników, którzy w przeszłości odwiedzili Twoją stronę internetową, ale nie zrobili ostatniego kroku w postaci zakupu produktu lub usługi.
04.09.2020
Empik wprowadza na stałe darmową dostawę dla swoich klientów

Empik wprowadza na stałe darmową dostawę dla swoich klientów

• Empik wprowadza całkowicie darmową dostawę dla swoich klientów. Od 2 września dostawa do Paczkomatów i punktów odbioru dostępna jest za 0 zł - na stałe.
• Firma wprowadziła ją w ramach bezpłatnej, nowej usługi Empik Premium Free, która zastąpiła program lojalnościowy Mój Empik.
02.09.20203