Łukasz Szewczyk23.02.2007 (12:50)brak komentarzy

Impactory 2006 rozdane

Odbyła się dziewiąta edycja konferencji Impactory w trakcie której przyznano nagrody Impactory dla wybitnych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej.
Nagrody są wręczane w 11 kategoriach, w tym dla Człowieka Roku 2006 przemysłu mediowego. O mediowych Impactorach dla Grupy TVN informujemy tutaj. Kto triumfuje w pozostałych kategoriach?

Najbardziej wiarygodny reklamodawca - Toyota Motor Poland, za oryginalność i naturalność reklam.
Najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku - PZL, za wysoką kreatywność, wyczucie polskich klimatów, za dobrą atmosferę i relacje pracowników z szefami. Za to, że wyznacza trendy polskiej reklamy a jej kampanie, takie jak dla Plusa GSM i Lotto wchodzą do kanonu kultury i języka.

Najbardziej podziwiany dom mediowy roku - Starcom, za dbałość o efektywność realizowanych kampanii oraz wysoki standard obsługi klientów.

Najbardziej podziwiana agencja PR roku - Rowland Communications, za najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy.

Najbardziej podziwiana agencja BTL roku - Tequila\Polska, za to, że tak długo pozostaje na pozycji lidera i wciąż potrafi utrzymać wysoki poziom prac dla klientów. I za to, że wciąż najwięcej o niej słychać w środowisku reklamowym

Najbardziej podziwiana firma outdoorowa roku - AMS, za pomysł z uporządkowaniem rynku wielkoformatowych nośników naściennych, za niezmiennie wysoką jakość obsługi klientów.

Najbardziej podziwiany instytut badawczy roku - MillwardBrown SMG/KRC, za świetne narzędzia badawcze, doskonały i doświadczony zespół. Za wciąż niezagrożoną pozycję lidera, pilotażowy projekt TGI, za wygrany przetarg na prowadzenie badań czytelniczych przez kolejne 3 lata, mimo ostrej krytyki wydawców.

Najbardziej podziwiana agencja interaktywna roku - K2, za kreatywność i otwartość na potrzeby klienta oraz stały rozwój agencji i usług, z jednoczesnym prowadzeniem edukacji rynku.