Łukasz Szewczyk25.04.2007 (12:47)brak komentarzy

HealthWay dla zdrowia

Około 15 proc. aptek zostanie objętych do końca 2007 roku programem marketingowym Świat Zdrowia. Działania związane z rozwojem programu powierzono agencji marketingu medycznego HealthWay.
Agencja HealthWay opracowała strategię komunikacji obejmującą szereg działań, począwszy od logotypu programu poprzez przygotowanie wizualizacji aptek i zaprojektowanie narzędzi budujących relacje pomiędzy farmaceutą, a pacjentem.
Świat Zdrowia to propozycja dla niezależnych aptek, które poprzez uczestnictwo w programie zyskują większą przewagę konkurencyjną na rynku. Organizatorem programu są hurtownie farmaceutyczne wchodzące w skład Grupy Kapitałowej Torfarm.

Program Świat Zdrowia skierowany jest do aptekarzy i pacjentów. Działania w ramach przedsięwzięcia kierowane są także do producentów leków i kosmetyków. Program daje farmaceutom możliwość dostępu do tańszych leków oraz umożliwia budowanie dobrej i trwałej relacji z pacjentem dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym.