Marketing

Gwiazdy rządzą w Radiu Złote Przeboje

Gwiazdy rządzą w Radiu Złote Przeboje

• Słuchacze Radia Złote Przeboje wezmą udział w muzycznych wyborach z udziałem najlepszych artystów.
• Zwieńczeniem akcji "Gwiazdy rządzą w Radiu Złote Przeboje" będzie "Wielki muzyczny wieczór wyborczy".
17.09.20230
Canal+ rusza z kampanią marketingową nowego sezonu "Belfra"

Canal+ rusza z kampanią marketingową nowego sezonu "Belfra"

• W piątek (8 września) premiera trzeciego sezonu serialu Canal+ "Belfer"
• Najnowszy sezon wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów.
07.09.20230
Katarzyna Kwiatkowska boginią nieziemskiej rozrywki Netii (wideo)

Katarzyna Kwiatkowska boginią nieziemskiej rozrywki Netii (wideo)

• Ruszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z TV i dostępem do Disney+, w której debiutuje nowa platforma komunikacyjna marki Netia
• W postać bogini Internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska.
01.09.20230
OLX z nową kampanią promującą przesyłki za 1 zł (wideo)

OLX z nową kampanią promującą przesyłki za 1 zł (wideo)

• "Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce".
• Tak brzmi hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, która ma budować świadomość przesyłek i zachęcać do obrotu towarami z drugiej ręki.
01.09.20230
"Scrolluj więcej, śpij mniej". Ciężarówka jak z "Black Mirror" reklamuje kontrowersyjną platformę

"Scrolluj więcej, śpij mniej". Ciężarówka jak z "Black Mirror" reklamuje kontrowersyjną platformę

• "Nasz algorytm cię pochłonie", "Z nami nigdy nie zaśniesz" - tak reklamuje się Vlop!, nowa platforma social media, wyświetlająca się na ciężarówce rodem z netflixowego Black Mirror.
• Tak naprawdę aplikacja nie istnieje, a za akcją stoi Fundacja Panoptykon walcząca o to, by algorytmy platform internetowych były dla nas bezpieczniejsze.
01.09.20230
Mateusz Borek dołącza do grona ambasadorów Superbet

Mateusz Borek dołącza do grona ambasadorów Superbet

• Jeden z bardziej rozpoznawalnych polskich dziennikarzy i komentatorów sportowych dołączył do rodziny Superbet.
• Od września 2023 roku Mateusz Borek będzie jednym z ambasadorów oraz twarzą firmy w nadchodzących działaniach promocyjnych i kampaniach.
01.09.20232
Finał Męskiego Grania. Koncerty na żywo w YouTube

Finał Męskiego Grania. Koncerty na żywo w YouTube

• Powoli do historii odchodzi 14. edycja trasy festiwalowej Męskie Granie.
• Finał projektu 25 i 26 sierpnia - tradycyjnie w Żywcu, w Amfiteatrze pod Grojcem.
• W sobotę koncerty będzie można śledzić online na Facebooku i kanale YouTube Męskiego Grania.
22.08.20230
Nowe kampanie reklamowe Plusa na powrót do szkoły (wideo)

Nowe kampanie reklamowe Plusa na powrót do szkoły (wideo)

• Ruszyły nowe powakacyjne kampanie reklamowe Plusa.
• Operator przygotował spoty promujące najnowszą Mistrzowską Ofertę z dwoma abonamentami w cenie jednego i dwoma smartfonami w cenie jednego, a także ultraszybki światłowód.
22.08.20230
M&M's podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce (wideo)

M&M's podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce (wideo)

• Wystartowała nowa kampania M&M's, która pokazuje, że pomimo różnic, może nas połączyć jedna prosta rzecz: zabawa.
22.08.20230
"Słuchać swoich różnic. Bezcenne". Nowy duet Mastercard Music (wideo)

"Słuchać swoich różnic. Bezcenne". Nowy duet Mastercard Music (wideo)

• Na wszystkich platformach streamingowych, dostępny jest premierowy singiel "Lustro" stworzony przez duet czołowych polskich artystów: Bedoesa 2115 i Dawida Kwiatkowskiego.
18.08.20230