02.02.2009 (15:49)22 komentarze
Sąd zakazał emisji kontrowersyjnej reklamy Play
Polkomtel, operator sieci Plus, złożył pozew przeciwko spółce P4, operatorowi Play, w sprawie reklamy porównawczej, która była emitowana w listopadzie ubiegłego roku. Hasłem tej kampanii było "Z Play do Plusa taniej niż z Plusa do Plusa". Sąd zakazał emitowania reklamy najmłodszemu polskiemu operatorowi do czasu zakończenia procesu.
Zaraz po rozpoczęciu kampanii Plus
oraz Era
poinformowali, że złożą przeciwko spółce P4 pozwy. Mimo to Play
nie przerwał kampanii porównawczej.
- Reklamy nie ukrywały faktu, że chodziło wyłącznie o podstawową stawkę abonamentu. Nie mówiliśmy o dodatkowych pakietach, z których korzysta raptem 30-40 proc. abonentów - powiedział Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.
W styczniu Sąd Okręgowy w Warszawie wydał postanowienie o zabezpieczeniu roszczeń operatora Plus GSM. Nakazał tym samym zaprzestania emisji spornej kampanii do czasu oficjalnego rozstrzygnięcia sprawy.
Jednak Play
nie rezygnuje z kontrowersyjnych reklam. Tym razem nowa kampania dotyczy oferty Play Online. Hasłem jest "Warto być w Orange / Plusie / Erze". Każdy, kto jest klientem Orange, Plusa lub Ery, jeśli przedstawi potwierdzający to dokument, dostanie abonament Play Online za połowę ceny przez pół roku.
Gruszka dodaje, że najnowsza reklama nie ma charakteru porównawczego.
- Nigdy nie zdecydowalibyśmy się na kampanię pod hasłem "Play czasem nie działa. Przejdź do iPlusa" - powiedział portalowi Gazeta.pl rzecznik Play. Zarzuca też Plusowi nieuczciwą grę rynkową.






Polkomtel, tak jak zapowiadał, złożył do sądu skargę twierdząc, że reklama jest nieuczciwa. Operator dodaje, że po doliczeniu pakietów dodatkowych, stawki porównywane w reklamie wcale nie były niższe, od oferowanych przez Plusa.
- Reklamy nie ukrywały faktu, że chodziło wyłącznie o podstawową stawkę abonamentu. Nie mówiliśmy o dodatkowych pakietach, z których korzysta raptem 30-40 proc. abonentów - powiedział Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.
W styczniu Sąd Okręgowy w Warszawie wydał postanowienie o zabezpieczeniu roszczeń operatora Plus GSM. Nakazał tym samym zaprzestania emisji spornej kampanii do czasu oficjalnego rozstrzygnięcia sprawy.
Jednak Play

Gruszka dodaje, że najnowsza reklama nie ma charakteru porównawczego.
- Nigdy nie zdecydowalibyśmy się na kampanię pod hasłem "Play czasem nie działa. Przejdź do iPlusa" - powiedział portalowi Gazeta.pl rzecznik Play. Zarzuca też Plusowi nieuczciwą grę rynkową.



Gazeta.pl, Play
Komentarze (1 - 10 z 22)
rozbawiłes mnie haha pokazałes ze burakiem to jesteś ty
Tam gdzie nie trzeba zawsze robią tyle szumu...
o niczym nie musisz pamiętać....
oczywiście możesz wybrać sobie jakiś pakiet odpowiadający Twoim potrzebom, no ale cóż... musisz go sobie przypilnować