Beata Ratuszniak26.02.2009 (11:58)4 komentarze

Megapanel grudzień 2008: najpopularniejsze serwisy tematyczne

Grudniowe zestawienie Megapanelu przynosi wiele niespodzianek. W kilku kategoriach nastąpiły roszady w czołówce, m.in. w Budownictwie i nieruchomościach czy też Styl Życia, gdzie na 1. miejsce awansowały serwisy o2.pl. Szczegóły w raporcie Media2.pl.
W kategorii Informacje, Publicystyka, Media bez zmian w czołówce. Na 10. miejsce z 12. awansuje serwis Rzeczpospolitej , na 14. spadają wiadomości Google . Z zestawienia wypadają stacje TVN , pojawia się natomiast serwis informacyjny Polskiego Radia. Spada liczba użytkowników liderowi kategorii - portalowi Onet.pl . Traci również Wirtualna Polska  oraz Gazeta.pl .
Wykres
 INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA*
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.Onet.pl - Serwisy informacyjne 4 384 192211 994 20628,24% tak
2.Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 3 773 532134 837 19024,31% tak
3.Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 3 094 25694 641 63719,93% tak
4.INTERIA.PL - Serwisy informacyjne 2 631 18270 923 29616,95% tak
5.stacje TVN-tvn24.pl 1 961 72947 278 99412,64% tak
6.Grupa Media Regionalne 1 549 80734 885 5429,98%
7.naszemiasto.pl 1 297 63410 154 8888,36% tak
8.Grupa Axel Springer - Informacje, publicystyka, media 1 160 00624 322 6297,47% tak
9.o2.pl - Serwisy informacyjne 1 023 81014 289 9996,60% tak
10.rzeczpospolita.pl 786 63014 848 0365,07% tak
11.TVP - Informacje 730 4397 674 7544,71%
12.opoka.org.pl 706 5828 222 7484,55%
13.kto-kogo.pl 666 5462 929 6864,29%
14.Google-google.pl-google.pl - wiadomości 656 8052 170 3364,23%
15.wiadomosci24.pl 515 2382 010 5763,32% tak
16.telemagazyn.pl 498 43610 512 0483,21% tak
17.teleman.pl 437 0824 602 3762,82%
18.trojmiasto.pl 423 53516 318 5072,73%
19.Polskie Radio 371 4986 816 7492,39%
20.wprost.pl371 0992 201 0492,39%tak

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Roszady w czołówce zestawienia Kultura i rozrywka. Na 2. pozycję awansuje serwis o2.pl , wyprzedzając tym samym Onet. Z 6. miejsca na 5. awansuje serwis gry.pl, tym samym o jedno oczko spada Interia.pl . Na 10. miejscu pojawia się serwis dancingstandard.pl z liczbą Real Users równą 2 187 060.

Wykres
 KULTURA I ROZRYWKA
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.youtube.com 6 910 240969 906 60844,51%
2.o2.pl - Serwisy rozrywkowe 5 092 482531 091 50932,80% tak
3.Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 5 046 5031 341 931 68532,51% tak
4.Wirtualna Polska - Kultura i rozrywka 4 140 905455 089 30726,67% tak
5.gry.pl 3 093 778621 724 86619,93%
6.INTERIA.PL - Serwisy rozrywkowe 3 035 308285 413 87919,55% tak
7.Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 699 06760 811 91017,39% tak
8.Google - serwisy rozrywkowe 2 610 89665 903 95116,82%
9.imageshack.us 2 432 94731 130 71715,67%
10.dancingsantacard.com 2 187 06020 845 63014,09%
11.filmweb.pl 2 151 14178 451 62713,86% tak
12.Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 1 875 86944 653 10012,08% tak
13.wyspagier.pl 1 743 800235 135 25111,23%
14.travian.pl 1 710 890894 978 74311,02%
15.e-zyczenia.pl 1 667 54213 532 18710,74%
16.zylom.com 1 650 43323 004 97210,63%
17.poszkole.pl 1 562 905201 996 43210,07% tak
18.torrenty.org 1 457 69989 779 2089,39%
19.Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 1 433 38213 906 0979,23%
20.bigpoint.com1 411 94015 674 4479,10%

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Motoryzacja liderem pozostaje otoMoto.pl . Z 8. miejsca na 10. spadają serwisy motoryzacyjne o2.pl, na 9. awansuje mobile.de. Na 11. pozycję awansuje Bankier.pl .

Wykres
 MOTORYZACJA
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.otoMoto 2 685 680195 147 79117,30%
2.Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 695 28149 008 46710,92% tak
3.INTERIA.PL - Serwisy motoryzacyjne 1 234 04037 523 5357,95% tak
4.Grupa Gratka - Serwisy motoryzacyjne 875 52042 554 9865,64% tak
5.Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 866 94014 922 4715,58% tak
6.Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 851 43815 857 1025,48% tak
7.Grupa V10.pl 583 2135 315 9733,76%
8.autocentrum.pl 510 74910 456 5353,29% tak
9.mobile.de 507 06878 512 3773,27%
10.o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 497 9547 791 0423,21% tak
11.www.auto.pl 373 6544 934 7862,41% tak
12.Bankier.pl - mojeauto.pl 353 1396 412 9922,27% tak
13.Grupa Axel Springer - Motoryzacja 336 4703 257 2532,17% tak
14.AutoScout24 334 71113 529 3652,16%
15.wroom.pl 328 8003 150 4782,12% tak
16.scigacz.pl 283 6503 336 9671,83% tak
17.autogielda.pl 254 33213 660 4371,64% tak
18.motonews.pl 215 5422 365 3611,39% tak
19.admoto.pl (d. gieldasamochodowa.com) 200 3428 179 0101,29%
20.Money.pl - Motoryzacja179 3801 224 6131,16%tak

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Biznes, Finanse, Prawo pojawia się serwis Media2.pl, który przeniesiony został z kategorii Nowe Technologie. W czołówce rankingu bez zmian. Z 15. miejsca na 14. awansują serwisy biznesowe o2.pl, w zestawieniu debiutuje również forumprawne.org.

Wykres
 BIZNES, FINANSE, PRAWO**
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.Onet.pl - Serwisy biznesowe 2 411 05166 810 19915,53% tak
2.Money.pl - Serwisy biznesowe 1 995 98826 427 19612,86% tak
3.Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 1 647 57830 603 15310,61% tak
4.Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 346 38830 510 7588,67% tak
5.INFOR.pl 1 173 98316 922 5387,56% tak
6.INTERIA.PL - Serwisy biznesowe 1 148 19222 489 4777,40% tak
7.Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 945 29513 294 7526,09% tak
8.Egospodarka.pl - Serwisy biznesowe i prawne 756 9844 550 4054,88% tak
9.Grupa Wolters Kluwer Polska 512 8593 970 3613,30%
10.nf.pl 440 9043 400 9892,84% tak
11.Grupa Inwestycje.pl - biznes 434 7743 531 4192,80% tak
12.wirtualnemedia.pl 400 8742 168 9732,58% tak
13.Grupa media2.pl-media2.pl 381 0896 324 6542,45%
14.o2.pl - Serwisy biznesowe 361 2352 694 5382,33% tak
15.Grupa PTWP 239 6352 754 1951,54% tak
16.forumprawne.org 221 665906 4471,43%
17.IDG - Serwisy biznesowe 216 834737 4591,40% tak
18.Grupa Mediarun.pl 209 7021 007 0011,35% tak
19.biznesforum.pl 209 3991 118 6441,35%
20.mybank.pl197 2511 023 7431,27%tak

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W rankingu Budownictwo i nieruchomości zmiana na pozycji lidera. 1. miejsce po miesiącu zajmuje znów Gazeta.pl - Budownictwo i nieruchomości. Z 8. miejsca na 6. awansuje e-budownictwo.pl.

Wykres
 BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.Gazeta.pl - Budownictwo i nieruchomości 850 73814 333 7765,48% tak
2.Grupa Murator - Budownictwo i nieruchomości 780 83511 879 5975,03% tak
3.otoDom 429 42312 818 7652,77%
4.Grupa Gratka-gratka.pl-gratka.pl/dom 415 70322 798 3872,68% tak
5.Grupa Meble.pl - budownictwo 314 1513 588 4372,02%
6.Grupa e-budownictwo.pl 305 9255 757 2421,97% tak
7.Grupa Trader - domiporta.pl 288 08110 113 7921,86% tak
8.Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 275 6894 457 8121,78% tak
9.oferty.net 238 3494 868 3901,54% tak
10.o2.pl - Budownictwo i nieruchomości 208 1652 723 6051,34% tak
11.Wirtualna Polska - Budownictwo i nieruchomości 205 9693 456 3951,33% tak
12.budujemydom.pl 196 3841 806 6731,27% tak
13.szybko.pl 195 6623 491 0711,26% tak
14.skyscrapercity.com 186 1977 030 9331,20%
15.Money.pl-dom.money.pl 169 3302 300 3851,09% tak
16.Onet.pl - Budownictwo i nieruchomości 163 8196 015 7881,06% tak
17.Grupa Dom.pl 148 6233 554 0460,96% tak
18.INTERIA.PL - Budownictwo i nieruchomości 98 4332 359 6420,63% tak
19.adreso.pl 89 427244 6370,58% tak
20.nportal.pl82 321823 6520,53%tak

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Edukacja - zmiana w pierwszej trójce. Wikipedia.org  traci nieco na liczbie użytkowników. Na 2. miejsce awansuje Onet.pl, tym samym sciaga.pl spada o jedno oczko w dół.

Wykres
 EDUKACJA
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.wikipedia.org 6 068 858197 164 52439,09%
2.Onet.pl - Serwisy edukacyjne 2 382 83428 547 44815,35% tak
3.sciaga.pl 2 379 64720 835 06915,33% tak
4.bryk.pl 1 248 6586 906 4628,04% tak
5.wikimedia.org 1 077 16810 394 3046,94%
6.translate.pl 957 12718 441 6536,17%
7.Grupa nauka.pl 788 8137 290 8535,08% tak
8.zgapa.pl 576 5541 820 9953,71% tak
9.szkolnictwo.pl 571 2762 690 2493,68% tak
10.shvoong.com 553 4431 713 1243,57%
11.ling.pl 537 62622 600 2863,46% tak
12.ang.pl 531 8407 199 8993,43% tak
13.Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 502 1143 348 7023,23% tak
14.wikia.com 501 83013 058 9693,23%
15.Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 488 5537 236 9123,15% tak
16.klp.pl 476 2146 294 1963,07% tak
17.interklasa.pl 440 7073 915 9072,84%
18.nauka.katalogi.pl 426 4461 559 9892,75%
19.wiktionary.org 386 7382 096 0602,49%
20.o2.pl - Serwisy edukacyjne355 96210 913 2812,29%tak

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Sport na 9. pozycję awansuje serwis sportowefakty.pl. Spada tym samym serwis livescore.com - na miejsce 12. Na 15. miejsce z 13. spadają serwisy sportowe Grupy Axel Springer .

Wykres
 SPORT
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.Onet.pl - Serwisy sportowe 2 526 994139 645 34916,28% tak
2.Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 1 949 09285 434 65112,56% tak
3.INTERIA.PL - Serwisy sportowe 1 155 75157 670 0457,45% tak
4.sfd.pl 984 68310 901 3706,34% tak
5.Gazeta.pl - Serwisy sportowe 933 19927 843 3096,01% tak
6.o2.pl - Serwisy sportowe 444 9295 245 4982,87% tak
7.90minut.pl 236 25410 914 5091,52% tak
8.livesports.pl 172 03714 183 2871,11% tak
9.sportowefakty.pl 160 92611 725 5701,04% tak
10.fit.pl 147 317674 4700,95% tak
11.kfd.pl 146 1281 053 9680,94%
12.livescore.com 139 75818 372 5000,90%
13.skijumping.pl 133 5842 648 1160,86%
14.skionline.pl 132 2263 316 2900,85% tak
15.Grupa Axel Springer - Sport 124 4052 911 5260,80% tak
16.lechpoznan.pl 103 9573 444 5900,67%
17.futbolowo.pl 93 6344 075 4260,60% tak
18.TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 93 547863 2790,60% tak
19.soccer-live.pl 91 3401 520 4140,59% tak
20.sport24.pl89 8732 303 6910,58%

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Styl Życia: zmiana na stanowisku lidera. Na 1. miejsce awansują serwisy o2.pl, spada tym samym Onet.pl. Z 12. miejsca na 10. awansuje serwis dlastudenta.pl.

Wykres
 STYL ŻYCIA
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.o2.pl - Styl życia 3 569 532210 735 14522,99% tak
2.Onet.pl - Styl życia 3 557 176193 188 86122,91% tak
3.Wirtualna Polska - Styl życia 3 177 318229 609 35720,47% tak
4.Gazeta.pl - Styl życia 2 426 04564 539 11615,63% tak
5.INTERIA.PL - Styl życia 2 251 16284 715 31314,50% tak
6.wizaz.pl 1 124 77924 577 2227,25% tak
7.kozaczek.pl 1 082 47317 022 8356,97% tak
8.We-Dwoje.pl-We-Dwoje.pl - Styl życia 986 2517 474 3046,35% tak
9.G+J Guj.pl - Styl Życia 917 09516 765 5155,91% tak
10.gotowanie.wkl.pl 641 69210 761 3224,13% tak
11.Grupa Edipresse - Styl Życia 589 3519 711 3333,80%
12.dlastudenta.pl 589 0925 265 2253,79% tak
13.Grupa Styl.fm 585 14143 769 2513,77%
14.smaczny.pl 481 0466 912 4323,10%
15.Grupa medigo.pl 466 9762 032 2443,01%
16.papilot.pl 453 82210 206 2822,92% tak
17.Grupa Murator - kobieta, zdrowie, rodzina 434 8531 828 0432,80% tak
18.pychotka.pl 419 7432 756 2972,70% tak
19.zeberka.pl 399 9256 061 2922,58% tak
20.biomedical.pl395 2901 671 8732,55%

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W zestawieniu Turystyka na 2. pozycję awansuje Wirtualna Polska, tym samym na 3. pozycję spada eholiday.pl, a na 4. - Interia.pl.

Wykres
 TURYSTYKA
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.Onet.pl - Serwisy turystyczne 1 499 12432 628 8199,66% tak
2.Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 739 5035 408 7404,76% tak
3.Grupa eholiday.pl 617 0755 308 9283,98% tak
4.INTERIA.PL - Serwisy turystyczne 535 5677 026 0563,45% tak
5.Grupa Travelplanet.pl SA 361 1333 533 0832,33%
6.tur-info.pl 331 6911 427 3872,14%
7.odleglosci.pl 299 7631 454 3041,93% tak
8.Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 299 3943 453 6501,93% tak
9.G+J Guj.pl - Podróże 276 8401 732 5871,78% tak
10.rozklady.pl 239 9121 486 3551,55%
11.Grupa Wakacje.pl 218 9374 421 9001,41%
12.turystyka-polska.pl 196 0481 112 9271,26%
13.Grupa nocowanie.pl 190 5701 897 5381,23% tak
14.Grupa Easygo.pl 176 5635 658 4181,14% tak
15.booking.com 144 7821 573 3770,93%
16.e-podroznik.pl 139 0811 152 7420,90% tak
17.miastaeuropy.pl 128 373615 0720,83%
18.travelone.pl 125 0111 337 1390,81% tak
19.esky.pl 119 3311 768 8650,77%
20.pascal.pl109 9493 169 2760,71%

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W zestawieniu kategorii Nowe Technologie czołówka bez zmian. Duży awans zanotował serwis wapster.pl, który z 19. miejsca wskoczył na wysoką, 11. pozycję. Na 16. miejsce z 14. spadają serwisy Gazeta.pl; z zestawienia znika Chip.pl.

Wykres
 NOWE TECHNOLOGIE***
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.INTERIA.PL - Nowe technologie 3 201 62235 552 99020,62% tak
2.dobreprogramy.pl 3 019 75933 256 29219,45% tak
3.IDG - Nowe technologie 2 797 33120 341 38618,02% tak
4.instalki.pl 1 547 2199 018 5959,97% tak
5.Wirtualna Polska - Nowe technologie 1 498 72913 897 2759,65% tak
6.Onet.pl - Nowe technologie 1 271 87816 868 1838,19% tak
7.pclab.pl 1 227 85512 036 1687,91% tak
8.frazpc.pl 1 110 5814 978 7847,15% tak
9.programosy.pl 1 013 4795 953 7156,53%
10.komputery.katalogi.pl 806 6913 000 8585,20%
11.wapster.pl 680 47911 722 9964,38%
12.softmania.pl (d. underpl.org) 672 6093 837 9294,33% tak
13.download.net.pl 628 2314 415 7434,05%
14.bfmsa.com.pl 625 6603 725 0904,03%
15.programs.pl 613 1632 967 5573,95% tak
16.Gazeta.pl - Nowe technologie 608 3875 860 8153,92% tak
17.telepolis.pl 580 8286 505 8773,74% tak
18.pobieralnia.pl 571 8334 664 7943,68% tak
19.sourceforge.net 565 9572 759 0703,65%
20.searchengines.pl497 1411 461 2673,20%tak

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Praca na stanowisko lidera awansuje Grupa Pracuj.pl. Dotychczas prezentowane osobno statystyki dla grupy serwisów Jobs4.pl (jobs4finance.pl, jobs4sales.pl, jobs4it.pl, jobs4.pl), przedstawiane są obecnie w ramach grupy Pracuj.pl - Praca. Na 3. miejsce z 6. awansuje Wirtualna Polska.

Wykres
 PRACA***
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.Pracuj.pl - Praca 1 157 09528 608 3077,45% tak
2.Gazeta.pl - Praca 1 023 27726 214 8006,59% tak
3.Wirtualna Polska - Praca 592 4465 248 6503,82% tak
4.infopraca.pl 528 09415 100 5363,40%
5.Money.pl - Praca 500 6358 774 0843,22% tak
6.praca.pl 481 1005 342 5033,10%
7.pracaallegro.pl 462 7698 128 9702,98%
8.jobpilot.pl 431 3175 476 6212,78%
9.Grupa Gratka-gratka.pl-gratka.pl/praca 365 2067 402 7042,35% tak
10.szybkopraca.pl 330 7054 574 1412,13%
11.egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 286 2352 749 1391,84% tak
12.jobrapido.pl 283 5903 473 8691,83%
13.Grupa Axel Springer - Praca 179 2361 786 0271,15%
14.Onet.pl - Praca 125 1512 747 3800,81% tak
15.hrc.pl 107 024779 5670,69%
16.INTERIA.PL - Praca 105 251856 1230,68% tak
17.Grupa jobs.pl - praca 101 298989 0520,65% tak
18.careerjet.pl 96 0221 688 7360,62%
19.epraca.com.pl 87 354722 5260,56%
20.goldenline.pl-goldenline.pl - praca87 180963 7790,56%

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W Społecznościach wciąż prym wiedzie Nasza-klasa.pl , która traci nieco na liczbie odsłon. Na 5. miejsce spadają społeczności Wirtualnej Polski, dalej na 10. awansuje chomikuj.pl.

Wykres
 SPOŁECZNOŚCI
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.nasza-klasa.pl 8 410 73811 846 191 29854,18% tak
2.Gazeta.pl - Społeczności 3 936 629276 592 29425,36% tak
3.Onet.pl - Społeczności 3 346 68898 625 70121,56% tak
4.Wirtualna Polska - Społeczności 3 234 09649 149 64520,83% tak
5.Grupa GaduGadu - serwisy społecznościowe 2 945 93097 895 72718,98% tak
6.Google-blogger.com 2 362 59918 600 48215,22%
7.Grupa Fotka.pl-fotka.pl 2 217 5411 574 830 38514,28% tak
8.peb.pl 2 086 02673 449 95013,44% tak
9.o2.pl - Społeczności 2 070 03362 765 60313,33% tak
10.chomikuj.pl 1 750 01550 871 52911,27% tak
11.INTERIA.PL - Społeczności 1 656 34848 459 57410,67% tak
12.wordpress.com 1 397 8629 083 3249,00%
13.myspace.com 988 82336 051 6556,37%
14.G+J Guj.pl - Epuls 877 888311 889 7995,66% tak
15.grono.net 770 029295 084 2544,96% tak
16.goldenline.pl-goldenline.pl - serwis 708 70338 922 6774,57%
17.facebook.com 668 46073 545 0254,31%
18.zapytaj.com.pl 620 3385 562 8174,00% tak
19.ajo.pl 583 9447 959 0983,76% tak
20.cokupic.pl579 2875 030 1413,73%

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Mapy i lokalizatory z 4. na 5. pozycję spada targeo.pl, na 7. miejsce zaś - Wirtualna Polska. Z zestawienia wypada serwis wikimapia.pl.

Wykres
 MAPY I LOKALIZATORY
Lp.WitrynaUżytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1.Google - mapy 2 739 8569 268 75817,65%
2.Onet.pl - lokalizator zumi.pl 2 712 53024 411 58517,47% tak
3.szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 726 6052 714 3974,68% tak
4.pf.pl-mapa.pf.pl 631 5071 852 0804,07% tak
5.targeo.pl 451 9882 867 3372,91%
6.INTERIA.PL - map24.interia.pl 279 68312 410 5701,80% tak
7.Wirtualna Polska - lokalizator Docelu.pl 194 692778 6201,25% tak
8.pkt.pl-mapy.pkt.pl 174 760432 5241,13% tak
9.dojazd.org 113 748288 3670,73%
10.mapgo.pl83 964464 5570,54%

Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2008

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca

Liczebność próby: N=17092. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.

*Od grudnia 2008 nastąpiła zmiana w prezentacji wyników dla kategorii INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA. Z Grupy Axel Springer wyłączone zostały części witryny dziennik.pl nieodnoszące się do tematyki informacyjnej, np. dziennik.pl/zyczenia.
** Od grudnia 2008 nastąpiła zmiana w prezentacji wyników dla kategorii BIZNES, FINANSE, PRAWO. Serwisy expander.pl i open.pl zostały usunięte z drzewka kategorii tematycznych, gdyż są witrynami firmowymi (prezentują głównie ofertę firmową). Natomiast serwis media2.pl został przeniesiony z kategorii NOWE TECHNOLOGIE do kategorii BIZNES, FINANSE, PRAWO.
*** Od grudnia 2008 nastąpiła zmiana w prezentacji wyników dla kategorii PRACA. Dotychczas prezentowane osobno statystyki dla grupy serwisów Jobs4.pl (jobs4finance.pl, jobs4sales.pl, jobs4it.pl, jobs4.pl), przedstawiane są obecnie w ramach grupy Pracuj.pl - Praca.

Zestaw kategorii tematycznych został ustalony i zaakceptowany przez Radę Badania Megapanel PBI/Gemius.

Komentarze (1 - 4 z 4)

Dlaczego serwis Media2.pl pojawia sie w Megapanelu jako Grupa Media2.pl?
 0  
bo to grupa, wlasciciel media2.pl ma tez Fotka.pl i Swistak.pl
 0  
brakuje kategorii, w ktorej byly allpay'e - podbij, serwisy aukcyjne chocby allegro
 0  
@roman.polko: ale Fotka.pl występuje w kategorii "Społeczności" jako Grupa Fotka.pl-fotka.pl.

Może autorka odpowie na moje wczorajsze pytanie?
 0