29.06.2009 (7:12)brak komentarzy
Latanie w podziemiach z muzodajnia.pl
W sobotę, 27 czerwca 2009 roku Eskadra Agencja Reklamowa zakończyła realizację niestandardowej akcji marketingowej dla Polkomtel. Przez tydzień, w siedmiu polskich miastach, można było natknąć się na tysiące balonów helowych unoszących się w przejściach podziemnych i promujących ofertę serwisu muzodajnia.pl. Akcja była elementem kampanii MixPlusa.
Od 20 do 27 czerwca w najbardziej ruchliwych przejściach podziemnych wybranych miast pojawiły się helowe balony, które unosiły zawieszone na sznurkach materiały reklamowe z informacjami o przebojowej ofercie serwisu muzodajnia.pl. Przechodnie mieli okazję natknąć się na ten intrygujący ambient w siedmiu miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.
- Nowa oferta serwisu muzodajnia.pl jest w mojej ocenie naprawdę atrakcyjna dla klientów MixPlusa - wyraźnie wybija się ponad standardy. Dlatego potrzebowaliśmy do jej promocji formy reklamowej, która także wzniesie się ponad przeciętność. Latającym w podziemiach balonom udało się to nie tylko w przenośni - ale i dosłownie! - powiedział Paweł Zbiegniewski, Zastępca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej ds. Alternatywnych Kanałów Komunikacji w Polkomtel S.A.
- Formuła tego latającego w podziemiach ambientu zadziałała dokładnie tak, jak zaplanowaliśmy. Tysiące przechodniów z zaintrygowaniem zadzierało głowy w kierunku naszych balonów i >>sięgało ku górze<< po informacje o ofercie muzodajni. Nieskomplikowany zabieg z balonami okazał się więc bardzo trafny - angażujący i wzbudzający ciekawość. Po raz kolejny potwierdza się, że w prostocie i pomysłowości jest siła - powiedział Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający firmy Eskadra Agencja Reklamowa.
Do nietypowej akcji wykorzystano ponad 46 tys. balonów. Za kreację pomysłu na ambient i realizację zlecenia odpowiedzialna była załoga firmy Eskadra Agencja Reklamowa. Zlecenie na przeprowadzenie działań ambientowych dla Polkomtel. Eskadra Agencja Reklamowa pozyskała w drodze przetargu, w maju bieżącego roku.
- Nowa oferta serwisu muzodajnia.pl jest w mojej ocenie naprawdę atrakcyjna dla klientów MixPlusa - wyraźnie wybija się ponad standardy. Dlatego potrzebowaliśmy do jej promocji formy reklamowej, która także wzniesie się ponad przeciętność. Latającym w podziemiach balonom udało się to nie tylko w przenośni - ale i dosłownie! - powiedział Paweł Zbiegniewski, Zastępca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej ds. Alternatywnych Kanałów Komunikacji w Polkomtel S.A.
- Formuła tego latającego w podziemiach ambientu zadziałała dokładnie tak, jak zaplanowaliśmy. Tysiące przechodniów z zaintrygowaniem zadzierało głowy w kierunku naszych balonów i >>sięgało ku górze<< po informacje o ofercie muzodajni. Nieskomplikowany zabieg z balonami okazał się więc bardzo trafny - angażujący i wzbudzający ciekawość. Po raz kolejny potwierdza się, że w prostocie i pomysłowości jest siła - powiedział Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający firmy Eskadra Agencja Reklamowa.
Eskadra
Komentarze