Łukasz Szewczyk23.07.2009 (15:20)3 komentarze

Eskadra dla trzech marek Polkomtela

Od 11 lipca do 22 sierpnia 2009 roku Eskadra Agencja Reklamowa prowadzi wakacyjną akcję promocyjną dla Polkomtel - Trick Truck Plus. Roadshow marek 36i6, Simplus oraz Muzodajnia.pl odwiedza największe polskie miasta.
Trick Truck Plus to projekt promocyjny, wspierający sprzedaż trzech marek Polkomtel. Przystanki roadshow odbywają się w szesnastu wybranych miejscowościach - samodzielnie bądź w towarzystwie lokalnych imprez plenerowych, np. Pikniku Country w Mrągowie czy Przystanku Woodstok.
Grupa docelowa akcji to pasjonaci gier wirtualnych, miłośnicy muzyki oraz wielbiciele siatkówki. Eskadra Agencja Reklamowa przygotowała różne rozrywki pogrupowane w kilku strefach. Ich centralnym punktem jest tytułowy Trick Truck Plus, czyli samochód ciężarowy prowadzony przez amerykański ciągnik Kennworth. Kolejne punkty rozrywki to strefa - Cyberarena36i6.pl i muzyki - Muzodajnia.pl, gdzie DJ miksuje najnowsze hity, a hostessy uczą młodzież, jak legalnie, tanio i szybko ściągać muzykę. Akcja ma również charakter prosprzedażowy – na miejscu sprzedawane są startery 36i6.

Wokół Trick Truck Plusa ustawiono 2 namioty z wirtualnymi grami (Xboxy, konsole Wii) oraz sportową Strefę Gier Simplusa, w której uczestnicy imprezy mogą m.in. nauczyć się choreografii w stylu Cheerleaders Show, grać w piłkę z obciążnikami na nogach oraz zmierzyć szybkość uderzenia piłki podczas serwu siatkarskiego.
Eskadra

Komentarze (1 - 3 z 3)

gry średnio mnie bawią ale muzodajnia bardzo chętnie
moglibyście jeszcze tylko podać 'gdzie i kiedy' będą...
 0  
Eskadra to ta firma, która wymyśliła pedalski emblemat dla Białegostoku. Ciekawe, co teraz wymyślą?
 0  
w olsztynie tez udawali specjalistow. Loga takie wymyslali ze radni wszystkie te chore pomysly odrzucali i zostalo stare logo. Ta firma to zgraja darmozjadow i improwizatorow.
 0