31.07.2009 (13:11)1 komentarz
Ruszyła kampania Akuku
Jutrzenka ruszyła z kampanią nadziewanych żelków Akuku!. Jest to jeden z wielu elementów zaplanowanych działań wspierających. Cały program ma na celu odświeżenie wizerunku marki Akuku oraz promocję produktów.
Pierwszym etapem jest start odświeżonej strony internetowej www.akuku.net. Strona składa się z portalu, na którym odbywa się konkurs: „Wbij się w nadzienie” – za pomocą kamery internetowej lub poprzez wgranie zdjęcia z pliku mamy możliwość zrobienia swojej (i nie tylko) żelokarykatury. Do wygrania są cenne nagrody.
Reklama telewizyjna rozpoczyna się 3 sierpnia i potrwa do 23 sierpnia. W sumie zostanie wyemitowanych pięć wersji spotów o długości 15 sekund. Dodatkowo zaplanowana jest kampania banerowa w Internecie. Wszystkie prowadzone działania łączy tematyka absurdu, zabawy i humoru.
Kampanii towarzyszą działania BTL. W wybranych punktach sprzedaży wystawione są POSy oraz dodatkowe ekspozycje produktowe.
Za kreację i design kampanii odpowiedzialna jest agencja WORK-ROOM, natomiast strona internetowa powstała we współpracy WORK-ROOM z DOT360. Planowanie i zakup mediów powierzono Universal McCann. Za działania public relations odpowiada agencja Fleishman-Hillard.
Na portalu dostępna jest także ŻELOzone, gdzie w wolnej chwili możemy zagrać i „strzelić sobie żela”, zapoznać się z profilem żelków, przeczytać na blogu o ich przygodach, zagłosować w sondzie oraz nabrać apetytu na wszystkie smaki na podstronie „produkty”. Równocześnie ze stroną internetową rusza kampania wirusowa i PR.
Reklama telewizyjna rozpoczyna się 3 sierpnia i potrwa do 23 sierpnia. W sumie zostanie wyemitowanych pięć wersji spotów o długości 15 sekund. Dodatkowo zaplanowana jest kampania banerowa w Internecie. Wszystkie prowadzone działania łączy tematyka absurdu, zabawy i humoru.
Kampanii towarzyszą działania BTL. W wybranych punktach sprzedaży wystawione są POSy oraz dodatkowe ekspozycje produktowe.
Za kreację i design kampanii odpowiedzialna jest agencja WORK-ROOM, natomiast strona internetowa powstała we współpracy WORK-ROOM z DOT360. Planowanie i zakup mediów powierzono Universal McCann. Za działania public relations odpowiada agencja Fleishman-Hillard.
Fleishman-Hillard
Komentarze (1 - 1 z 1)
akuku.net/