Łukasz Szewczyk01.03.2010 (15:35)brak komentarzy

Grupa Pino wzmacnia dział sprzedaży

W związku z intensyfikacją działań związanych z nowymi projektami, dział sprzedaży Grupy Pino (Internet Group) zasiliły dwie nowe osoby.
Do działu sprzedaży dołączyła na stanowisko Account Managera, Katarzyna Pawłowska – doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowisku Affiliate specialist w Afilo Sp.z o.o.
Stanowisko Account Managera objął również Piotr Panasiuk, wcześniej związany z Team Solutions (starszy specjalista ds. reklamy internetowej w serwisie Chomikuj.pl) oraz serwisem Trendz.pl (na stanowisku dyrektora działu marketingu).

Rozbudowa Działu Sprzedaży to odpowiedź na rosnącą popularność usług Grupy Pino. W ciągu ostatniego roku łączna liczba unikalnych użytkowników wzrosła z 5.2 do 9.5 miliona. W ostatnim czasie, w ramach Pino, uruchomiono m.in. serwis umożliwiający tworzenie multimedialnych pokazów zdjęć z muzyką – Slajdzik.pl.
Grupa Pino

Polecamy