Łukasz Szewczyk06.05.2010 (9:17)24 komentarze

Kino Polska, Polsat Film, Hallmark mocno w górę

Kwiecień był dobrym okresem dla wielu kanałów filmowych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Media2.pl. Swoją pozycję umacnia Kino Polska, duży wzrost widowni notują także Polsat Film oraz Hallmark Channel.
W kwietniu 2010 roku najchętniej oglądanym filmowym kanałem telewizyjnym, mimo lekkiego spadku, wciąż jest stacja AXN Polska z wynikiem ponad 53 tys. Drugie miejsce utrzymuje także Kino Polska z mocnym wynikiem 45,6 tys. widzów (wzrost o 3,8 tys. widzów).
Jednak największy wzrost widowni w porównaniu do marca notuje filmowy kanał Hallmark Channel (wzrost o prawie 4 tys. widzów), duży wzrost zanotował także Polsat Film (o ponad 3,1 tys. widzów). Wyniki poprawiają także Movies 24, Canal+ oraz Comedy Central. Spadki notują: HBO, Ale kino, FoxLife oraz FilmBox.

Grupa 4+Kwiecień 2010Marzec 2010
Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%
AXN 53 3220,85% 53 0750,84%
Kino Polska 45 4290,72% 41 6100,65%
Comedy Central 30 4820,48% 28 5210,45%
Hallmark Channel 23 5380,37% 19 5390,31%
HBO 16 3020,26% 16 5350,26%
Ale Kino 15 9300,25% 16 8930,27%
Polsat Film 11 7200,19% 8 5850,14%
FoxLife 9 9530,16% 12 0050,19%
FilmBox 8 3870,13% 9 4400,15%
Movies 24 7 1380,11% 6 1150,10%
Canal+6 9270,11%6 8990,11%

AGB NMR: Wyniki stacji filmowych - kwiecień 2010 (Grupa 4+)

Telewizja AXN Polska pozycję lidera utrzymała tkże w komercyjnej Grupie 16-49 lat. Staja w kwietniu 2010 roku zanotowała oglądalność na poziomie 33,7 tys. widzów, co dało udziały na poziomie 1,27 proc.

Grupa 4+Kwiecień 2010Marzec 2010
Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%
AXN 53 3220,85% 53 0750,84%
Kino Polska 45 4290,72% 41 6100,65%
Comedy Central 30 4820,48% 28 5210,45%
Hallmark Channel 23 5380,37% 19 5390,31%
HBO 16 3020,26% 16 5350,26%
Ale Kino 15 9300,25% 16 8930,27%
Polsat Film 11 7200,19% 8 5850,14%
FoxLife 9 9530,16% 12 0050,19%
FilmBox 8 3870,13% 9 4400,15%
Movies 24 7 1380,11% 6 1150,10%
Canal+6 9270,11%6 8990,11%

AGB NMR: Wyniki stacji filmowych - kwiecień 2010 (Grupa 4+)


AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
AGB Nielsen Media Research dla Media2.pl

Komentarze (1 - 10 z 24)

A gdzie nFilm? Napewno ma większą oglądalność jak Polsat Film ze względu na lepszą ramwkę;))
 0  
a super kanał n-Film ze starociami to gdzie??? nikt tego nie oglada??? hahahah
 0  
NFILM PODOBNIE JAK NSPORT NIE JEST OBJĘTY MONITORINGIEM PRZEZ AGB !!!
 0  
@majka- to prawda !!

a to ze względu na to że nie ma tyle miejsc po przecinku aby można było wykazać oglądalność tych sztandarowych kanałów "n" ki :)
 0  
Dla czego dwa razy jest grupa 4+ a nie ma 16-49?
 0  
a nFilm już leży na śmietniku :D
 0  
@Oligator - a ja uważam, że n film HD to fajne kanały. Każdy ma wybór i może oglądać to, co chce. Nawet starocie... @Wezyr też jest specjalistą od rynku mediów widzę. Pozdro
 0  
najlepsze kanaly filmowe w polsce to canal+ i hbo reszta to badziew
 0  
do cyfra tak najlepsze canal+ hehe hyba z powtórkami po 20 razy
 0  
no jakby nfilmy mialy taki zasieg techniczny jak kanalay powyzej no to na pewno znalazly by sie w tym zestawieniu...
co za ludzie
 0