06.05.2010 (9:06)20 komentarzy
Polsat Sport wyprzedził Eurosport
Po czterech miesiącach telewizja Polsat Sport powraca na pozycję lidera pod względem oglądalności wśród kanałów sportowych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Media2.pl. Duży spadek notuje Eurosport.
W kwietniu 2010 roku, po raz pierwszy w tym roku, najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce zostaje Polsat Sport z wynikiem ponad 25,9 tys. widzów. Wskoczenie stacji Polsat Sport na pierwszą pozycję był możliwy dzięki dużemu spadkowi widowni kanału Eurosport (sapek o prawie 16 tys. widzów w porównaniu z marcem). Wyniki oglądalności poprawiają także: Polsat Sport Extra oraz Polsat Futbol.
Mimo spadku widowni, Polsat Sport znalazł się także na pozycji lidera w komercyjnej grupie 16-49. Na drugą pozycję spadł Eurosport, z kolei silną trzecią pozycję notuje Canal+ Sport.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Grupa 4+ | Kwiecień 2010 | Marzec 2010 | ||
Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|
Polsat Sport | 25 973 | 0,41% | 27 482 | 0,43% |
Eurosport | 24 634 | 0,39% | 40 615 | 0,64% |
Polsat Sport Extra | 11 362 | 0,18% | 10 872 | 0,17% |
Canal+ Sport | 10 097 | 0,16% | 10 311 | 0,16% |
TVP Sport | 7 635 | 0,12% | 9 320 | 0,15% |
Eurosport 2 | 3 232 | 0,05% | 4 327 | 0,07% |
Sport Klub | 1 346 | 0,02% | 1 414 | 0,02% |
Polsat Futbol | 3 232 | 0,05% | 1 285 | 0,02% |
AGB NMR: Wyniki stacji sportowych - kwiecień 2010 (Grupa 4+)
Grupa 16-49 | Kwiecień 2010 | Marzec 2010 | ||
Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|
Polsat Sport | 10 299 | 0,39% | 11 449 | 0,43% |
Eurosport | 10 033 | 0,38% | 12 960 | 0,48% |
Canal+ Sport | 5 600 | 0,21% | 5 985 | 0,22% |
Polsat Sport Extra | 5 557 | 0,21% | 5 105 | 0,19% |
TVP Sport | 2 991 | 0,11% | 3 653 | 0,14% |
Eurosport 2 | 1 205 | 0,05% | 1 587 | 0,06% |
SportKlub | 608 | 0,02% | 657 | 0,02% |
Polsat Futbol | 493 | 0,02% | 486 | 0,02% |
AGB NMR: Wyniki stacji sportowych - kwiecień 2010 (Grupa 16-49)
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
AGB Nielsen Media Research dla Media2.p
Komentarze (1 - 10 z 20)
"jak ktos lubi sport to kupuje cyfrę to po pierwsze"
Kolego jak ktoś lubi sport to kupuje CYFROWY POLSAT - to po pierwsze
"po drugie tvn nigdy nie umiał transmitowac sportu "
A to fakt bo niby kanał sportowy posiada, ale mimo to nawet nie są w stanie się czegokolwiek nauczyć bo praktycznie praw transmisyjnych nie mają żadnych - zaledwie trochę piłki skopanej reszta to gadające łby a w tym są dobrzy bo zawsze można przejść praktykę w naprawdę świetnym kanale jakim jest TVN 24 .
Pilka nozna i zuzel to tylko Canal+ i TVP Sport