Aniela Ochman24.07.2010 (16:01)2 komentarze

Megapanel maj 2010 - kategorie tematyczne

Grupa Interia.pl na czele w kategorii Hosting. Grupa Społeczności.pl debiutuje w zestawieniu Społeczności od razu na 7 miejsce a Facebook pnie się w górę i ma blisko 6,5 mln realnych użytkowników - wynika z danych badania Megapanel PBI/Gemius za maj 2010. Szczegóły w raporcie Media2.pl
W kategorii Biznes, Finanse, Prawo bez większych zmian. Spadek o dwa oczka odnotowało forumprawne.org natomiast biznesforum awansuje o dwa oczka na miejsce 15.
Wykres
 BIZNES, FINANSE, PRAWO
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięg Cookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 124 465 61 142 507 23,56% - tak
2.Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 2 970 681 32 132 573 16,97% - tak
3.Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 749 021 23 018 580 15,70% - tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 580 877 37 119 366 14,74% - tak
5.Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 898 370 37 147 726 10,84% - tak
6.Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 586 326 16 781 419 9,06% - tak
7.Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 540 659 25 519 427 8,80% 2 942 946 tak
8.eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 357 637 7 408 173 7,75% - tak
9.Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 810 897 6 320 267 4,63% - tak
10.Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 790 872 3 802 470 4,52% - tak
11.forumprawne.org 767 587 - 4,38% - -
12.nf.pl 729 511 4 144 747 4,17% 907 844 tak
13.Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 533 469 - 3,05% - -
14.Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 509 788 - 2,91% - -
15.biznesforum.pl 452 720 - 2,59% - -
16.Grupa Spolecznosci.pl-media2.pl 436 034 2 251 404 2,49% 567 132 tak
17.wirtualnemedia.pl 421 155 2 315 735 2,41% 586 346 tak
18.Grupa Puls Biznesu 315 845 6 603 085 1,80% 572 795 tak
19.podatki.biz 286 539 1 189 207 1,64% 365 976 tak
20.mybank.pl270 1021 065 8101,54%364 034tak

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 -Biznes, Finanse, Prawo

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Budownictwo i Nieruchomości: o 11. oczek awansują serwisy Onetu. Spadki odnotowały serwisy Polskapresse i WP.

Wykres
 BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięg Cookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 677 396 21 706 946 9,58% - tak
2.Grupa Murator - Budownictwo 1 651 983 17 077 236 9,44% - tak
3.Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 092 857 28 413 727 6,24% 1 578 055 tak
4.Grupa Onet.pl - Budownictwo 684 064 9 446 509 3,91% - tak
5.Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 680 728 34 180 574 3,89% 1 081 885 tak
6.Grupa Oferty.net 623 279 12 577 844 3,56% 842 08 tak
7.Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 592 315 8 956 470 3,38% 771 305 tak
8.Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 537 876 2 851 613 3,07% - tak
9.Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 533 750 10 323 376 3,05% 714 230 tak
10.Grupa Gazeta.pl-domiporta.pl 526 400 12 765 121 3,01% 728 956 tak
11.Grupa Interia.pl - Budownictwo 516 633 25 912 804 2,95% - tak
12.skyscrapercity.com 451 716 - 2,58% - -
13.Grupa Meble.pl - Budownictwo 430 769 - 2,46% - -
14.Grupa e-budownictwo.pl 373 185 - 2,13% - -
15.Grupa o2.pl - Budownictwo 337 034 3 277 565 1,93% - tak
16.Grupa Dom.pl - Budownictwo 332 293 4 470 622 1,90% 439 019 tak
17.poradnikogrodniczy.pl 295 740 - 1,69% - -
18.Grupa Money.pl-money.pl-dom.money.pl 290 533 3 857 282 1,66% 371 958 tak
19.szybko.pl 265 265 4 392 934 1,52% 365 385 tak
20.forumogrodnicze.info259 715-1,48%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 -Budownictwo i nieruchomości

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii e-commerce po raz pierwszy w zestawieniu pojawiła się Grupa Społeczności.pl, która po włączeniu do badania Szafa.pl znalazła się od razu na 7. miejscu. Liderem niezmiennie pozostaje Grupa Allegro, serwisy Onet.pl awans o jedno oczko.

Wykres
 E-COMMERCE
Lp.Nazwa Użytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Allegro - E-commerce 10 912 045 4 700 534 444 62,33% - tak
2.nokaut.pl 2 636 560 11 096 751 15,06% 3 550 324 tak
3.Grupa Onet.pl - E-commerce 1 770 779 152 075 676 10,11% - tak
4.aukcjoner.pl 1 696 203 - 9,69% - -
5.skapiec.pl 1 507 920 - 8,61% - -
6.merlin.pl 1 460 312 - 8,34% - -
7.Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 1 398 314 - 7,99% - -
8.euro.com.pl 1 197 444 - 6,84% - -
9.citydeal.pl 1 184 614 - 6,77% - -
10.bonprix.pl 1 091 972 - 6,24% - -
11.Grupa Ebay 1 033 777 - 5,90% - -
12.Grupa o2.pl - E-commerce 999 544 7 514 941 5,71% - tak
13.empik.com 981 811 - 5,61% - -
14.Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 963 242 45 827 920 5,50% - tak
15.okazje.info.pl 946 056 6 268 448 5,40% 1 209 913 tak
16.twenga.pl 894 991 - 5,11% - -
17.Grupa Interia.pl - E-commerce 849 824 19 586 089 4,85% - tak
18.tchibo.pl 777 593 - 4,44% - -
19.tvmarket.pl 683 446 - 3,90% - -
20.Grupa Poczta Kwiatowa616 790-3,52%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - E-commerce

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Edukacja: Grupa Google awansuje o dwa oczka na miejsce 2. w rankingu.

Wykres
 EDUKACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięg Cookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Wikipedia - Edukacja 8 930 198 - 51,01% - -
2.Grupa Google - Edukacja 4 266 927 - 24,37% - -
3.Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 4 100 371 33 666 303 23,42% - tak
4.Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 3 986 646 45 108 222 22,77% - tak
5.bryk.pl 2 176 515 10 339 990 12,43% 2 978 224 tak
6.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 823 509 18 799 826 10,42% - tak
7.zadane.pl 1 697 684 - 9,70% - -
8.Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 1 316 127 13 746 695 7,52% - tak
9.zgapa.pl 1 126 900 2 928 825 6,44% 1 403 803 tak
10.szkolnictwo.pl 1 114 921 6 941 104 6,37% 1 397 189 tak
11.shvoong.com 1 038 154 - 5,93% - -
12.klp.pl 992 925 - 5,67% - -
13.Grupa Netstel 964 624 - 5,51% - -
14.Grupa Ling.pl 964 439 - 5,51% - -
15.pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 944 582 5 440 636 5,40% 1 231 549 tak
16.translate.pl 906 542 - 5,18% - -
17.ang.pl 803 936 7 849 286 4,59% 1 072 859 tak
18.zaliczaj.pl 731 976 - 4,18% - -
19.biolog.pl 724 714 - 4,14% - -
20.Grupa Na6.pl634 616-3,62%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Edukacja

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Erotyka na miejscu pierwszym niezmiennie znajduje się redtube. Na 4. trafił nowy w rankingu xvideoslive.com, Wirtualna Polska awansuje o jedno oczko.

Wykres
 EROTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięg Cookies PolskaAudyt site-centric
1.redtube.com 1 606 253 - 9,17% - -
2.xvideos.com 1 204 150 - 6,88% - -
3.pornhub.com 1 105 212 - 6,31% - -
4.xvideoslive.com 1 083 285 - 6,19% - -
5.livejasmin.com 1 068 258 - 6,10% - -
6.adultfriendfinder.com 986 428 - 5,63% - -
7.Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 897 829 87 091 001 5,13% 1 519 945 tak
8.pornhublive.com 876 558 - 5,01% - -
9.Grupa rXmedia 807 789 - 4,61% - -
10.zbiornik.com 801 981 - 4,58% - -
11.xnxx.com 756 891 - 4,32% - -
12.starsex.pl 671 001 - 3,83% - -
13.erodate.pl 652 393 - 3,73% - -
14.tube8.com 626 347 - 3,58% - -
15.sexplaneta.pl 581 143 - 3,32% - -
16.sex-blog.pl 570 993 - 3,26% - -
17.sextv1.pl 486 538 - 2,78% - -
18.xhamster.com 483 144 - 2,76% - -
19.fotka.sex.pl 471 754 - 2,69% - -
20.wildsex.pl461 815-2,64%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Erotyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Firmowe spadek o 3 oczka odnotowała Grupa Mozzilla. Grupa Google wyprzedziła stronę PTC Era, która spada na miejsce 9. Awans o 4. oczka dla ING.

Wykres
 FIRMOWE
Lp.Nazwa Użytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Microsoft - Firmowe 5 561 711 - 31,77% - -
2.Grupa Orange 3 434 887 - 19,62% - -
3.Grupa Plus GSM 3 085 481 - 17,62% - -
4.Grupa Mozilla 2 707 302 - 15,46% - -
5.Grupa Ipko.pl 2 402 873 - 13,72% - -
6.adobe.com 2 397 497 - 13,69% - -
7.conduit.com 2 344 957 - 13,39% - -
8.Grupa Google - Firmowe 2 092 785 - 11,95% - -
9.Grupa PTC Era 1 964 234 - 11,22% - -
10.Grupa ING 1 940 949 - 11,09% - -
11.lotto.pl 1 827 115 - 10,44% - -
12.pkobp.pl 1 757 076 - 10,04% - -
13.Grupa BZWBK 1 732 136 - 9,89% - -
14.Grupa Mbank 1 687 312 - 9,64% - -
15.Grupa Play 1 600 857 - 9,14% - -
16.loteriard.pl 1 495 367 - 8,54% - -
17.Grupa Pekao SA 1 462 166 - 8,35% - -
18.tp.pl 1 231 981 - 7,04% - -
19.Grupa GG Network - Serwisy firmowe 1 189 063 11 369 105 6,79% - tak
20.Grupa PKP1 158 390-6,62%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Firmowe

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Hosting : Na miejsce pierwsze w zestawieniu awansuje Grupa Interia wyprzedzając home.pl. Grupa Wirtualna Polska spadek o dwa miejsca a z kolei prv.pl awansuje o dwa na miejsce 5.

Wykres
 HOSTING
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Interia.pl - Hosting 2 719 990 19 773 227 15,54% - tak
2.home.pl 2 640 784 - 15,08% - -
3.Grupa Onet.pl - Hosting 2 467 897 21 562 102 14,10% 3 299 972 tak
4.nazwa.pl 2 042 737 - 11,67% - -
5.prv.pl 1 890 672 12 101 675 10,80% 2 732 937 tak
6.Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 878 377 - 10,73% - -
7.Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 755 821 10 394 683 10,03% - tak
8.cba.pl 1 604 248 - 9,16% - -
9.art.pl 1 464 157 - 8,36% - -
10.Grupa Ovh 1 445 313 - 8,26% - -
11.Grupa Osemka.pl - Hosting 1 152 661 8 418 912 6,58% - tak
12.Grupa Click-Media 1 134 460 - 6,48% - -
13.neostrada.pl-strony hostingowane neostrada.pl 764 070 - 4,36% - -
14.webd.pl 745 234 - 4,26% - -
15.boo.pl 530 147 - 3,03% - -
16.one.pl 423 415 - 2,42% - -
17.win.pl 330 623 - 1,89% - -
18.sharingmatrix.com 280 119 - 1,60% - -
19.zapodaj.net 272 546 - 1,56% - -
20.of.pl270 925-1,55%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Hosting

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Informacje i publicystyka: Pierwsza 8 bez zmian. Presspublika awansuje o dwa oczka. Spadek o trzy miejsca serwisów Grupy Infor. Liderem pozostaje Onet.pl.

Wykres
 INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 7 091 494 395 154 612 40,50% - tak
2.Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 6 320 975 203 319 057 36,10% - tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 6 139 317 327 008 111 35,07% - tak
4.Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 4 743 548 173 347 565 27,09% - tak
5.Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 4 133 985 108 631 472 23,61% 7 020 836 tak
6.Grupa TVN - Serwisy informacyjne 3 699 081 107 796 177 21,13% - tak
7.Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 648 771 48 904 418 20,84% - tak
8.Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 2 164 485 59 608 929 12,36% - tak
9.Grupa Murator-se.pl 1 705 758 15 333 842 9,74% 2 322 182 tak
10.Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 443 310 24 272 428 8,24% - tak
11.Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 426 875 27 576 527 8,15% - tak
12.Grupa Infor - Informacje 1 421 520 23 759 398 8,12% - tak
13.Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 401 379 14 499 443 8,00% - tak
14.Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 1 012 498 7 283 795 5,78% - tak
15.pogodynka.pl 890 010 13 838 604 5,08% 1 615 478 tak
16.trojmiasto.pl 867 655 - 4,96% - -
17.Grupa Polskie Radio 716 047 7 301 985 4,09% 1 039 207 tak
18.salon24.pl 631 034 12 144 181 3,60% 918 360 tak
19.cafenews.pl 567 401 - 3,24% - -
20.wprost.pl559 5562 948 9893,20%743 090tak

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Informacje i publicystyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W rankingu Kultura i rozrywka bez większych zmian. Wyspagier wyprzedziła serwisy rozrywkowe Grupy Google, warofdragons.pl awansuje o 3 oczka.

Wykres
 KULTURA I ROZRYWKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięg Cookies PolskaAudyt site-centric
1.youtube.com 10 845 483 - 61,95% - -
2.Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 7 047 411 861 180 830 40,25% - tak
3.Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 582 763 469 470 191 37,60% - tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 856 558 427 808 033 33,45% - tak
5.Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 4 074 077 309 202 807 23,27% - tak
6.imageshack.us 3 634 665 - 20,76% - -
7.demotywatory.pl 3 274 424 - 18,70% - -
8.filmweb.pl 2 993 916 137 874 545 17,10% 5 117 944 tak
9.Grupa Spilgames 2 940 113 233 884 557 16,79% 5 738 309 tak
10.Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 855 179 48 652 693 16,31% - tak
11.wyspagier.pl 2 779 888 - 15,88% - -
12.Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 638 731 - 15,07% - -
13.warofdragons.pl 2 477 660 - 14,15% - -
14.Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 128 126 - 12,16% - -
15.tekstowo.pl 2 124 986 33 819 718 12,14% 3 493 445 tak
16.Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 2 121 270 15 406 915 12,12% - tak
17.wiaderko.com 1 757 820 - 10,04% - -
18.teksty.org 1 724 817 - 9,85% - -
19.wolnifarmerzy.pl 1 687 599 - 9,64% - -
20.poszkole.pl1 686 842250 828 4839,63%3 060 122tak

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Kultura i rozrywka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Top10 zestawienia Mapy i lokalizatory bez zmian. Awans o 3 oczka odnotowały serwisy Grupy Urzędu Miasta Warszawa oraz wytycz.pl. Grupa o2 spadek o dwa miejsca.

Wykres
 MAPY I LOKALIZATORY
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Google - Mapy i lokalizatory 6 140 682 - 35,07% - -
2.Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 768 159 37 458 376 27,23% 6 692 271 tak
3.targeo.pl 1 313 582 5 311 003 7,50% 1 795 801 tak
4.szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 926 759 3 216 411 5,29% 1 383 927 tak
5.Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 763 933 1 876 960 4,36% 975 298 tak
6.Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 386 264 11 763 692 2,21% 517 229 tak
7.wikimapia.org 351 707 - 2,01% - -
8.jakdojade.pl 339 127 - 1,94% - -
9.miplo.pl 325 814 - 1,86% - -
10.Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 233 230 752 555 1,33% 307 638 tak
11.planmiasta.info 211 254 - 1,21% - -
12.dojazd.org 166 750 - 0,95% - -
13.Grupa UM Warszawa-um.warszawa.pl-um.warszawa.pl - mapy 121 182 - 0,69% - -
14.wytycz.pl 93 087 - 0,53% - -
15.Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 87 697 403 462 0,50% 105 973 tak
16.Grupa o2.pl - Mapy 73 369 170 288 0,42% 87 374 tak
17.mapgo.pl 70 473 - 0,40% - -
18.kodypocztowe.info36 819-0,21%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Mapy i lokalizatory

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W rankingu kategorii Motoryzacja niewielkie zmiany: Grupa Auto.pl odnotowała spadek o 1 oczko na 12 miejsce względem Grupy Bankier oraz dwie nowe pozycje w tabeli: Grupa Money.pl i etransport.pl

Wykres
 MOTORYZACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)Odsłony ZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 116 964 369 976 684 23,52% 8 300 598 tak
2.Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 082 052 29 504 107 11,89% - tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 778 268 29 898 126 10,16% 2 927 075 tak
4.Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 569 676 26 702 619 8,97% - tak
5.Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 267 291 14 564 200 7,24% - tak
6.Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 153 749 33 777 297 6,59% - tak
7.autocentrum.pl 1 026 804 22 141 480 5,86% 1 439 410 tak
8.Grupa V10.pl 849 416 - 4,85% - -
9.Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 780 061 5 472 981 4,46% - tak
10.Grupa Mobile 737 758 - 4,21% - -
11.Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 627 778 5 871 256 3,59% - tak
12.Grupa Auto.pl 610 949 - 3,49% - -
13.Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 523 686 5 578 132 2,99% - tak
14.scigacz.pl 455 666 4 795 029 2,60% 629 653 tak
15.autogielda.pl 452 999 12 990 357 2,59% 633 117 tak
16.forumsamochodowe.pl 388 683 1 329 434 2,22% 491 289 tak
17.etransport.pl 321 150 - 1,83% - -
18.Grupa NNV-autoteam.pl 310 285 1 804 332 1,77% 388 245 tak
19.Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne 246 036 1 402 310 1,41% 308 881 tak
20.autogaleria.pl239 9553 013 7151,37%322 744tak

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Motoryzacja

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Nowe technologie: Wirtualna Polska awansuje na 3. miejsce, Onet spadek na 4 miejsce. Serwisy Grupy Gazeta.pl wyprzedziły Grupę IDG i zajmują 5. miejsce.

Wykres
 NOWE TECHNOLOGIE
Lp.Nazwa Użytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięg Cookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 293 054 36 752 566 24,52% - tak
2.dobreprogramy.pl 3 572 393 27 030 835 20,40% 4 537 899 tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 564 946 32 725 215 20,36% - tak
4.Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 349 364 42 123 685 19,13% - tak
5.Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 2 148 964 8 912 458 12,27% - tak
6.Grupa IDG - Nowe technologie 2 111 973 12 274 854 12,06% - tak
7.pobierz.pl 1 336 212 - 7,63% - -
8.Grupa SoftMania.eu 1 099 855 5 013 586 6,28% 1 292 262 tak
9.programosy.pl 998 610 - 5,70% - -
10.frazpc.pl 945 029 3 204 406 5,40% 1 324 185 tak
11.pobieraczek.pl 924 189 - 5,28% - -
12.Grupa Axel Springer - Nowe technologie 837 195 3 616 045 4,78% - tak
13.telepolis.pl 655 093 5 762 059 3,74% 912 060 tak
14.brothersoft.com 638 929 - 3,65% - -
15.chip.eu 601 161 - 3,43% - -
16.sourceforge.net 597 205 - 3,41% - -
17.chip.pl 526 065 2 757 001 3,00% 700 589 tak
18.Grupa TRO Media - Nowe Technologie 518 256 1 817 467 2,96% - tak
19.thepiratebay.org 494 993 - 2,83% - -
20.Grupa Blomedia - Nowe technologie485 184-2,77%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Nowe technologie

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Praca: Spadek Grupy Wirtualna Polska o dwa miejsca na pozycję 4. Praca.pl notuje spadek o dwa oczka i zajmuje w majowym zestawieniu 10. miejsce. Onet.pl skok o 1 oczko, careerjet.pl awans o 3 miejsca.

Wykres
 PRACA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Gazeta.pl - Praca 1 768 586 37 824 231 10,10% - tak
2.Grupa Pracuj - Praca 1 749 131 50 605 915 9,99% - tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 572 796 11 677 084 8,98% - tak
4.infopraca.pl 1 299 130 - 7,42% 2 317 942 -
5.jobrapido.pl 1 194 650 - 6,82% - -
6.Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 904 305 12 553 039 5,17% - tak
7.Grupa GoWork.pl 865 793 - 4,95% 1 273 314 -
8.monsterpolska.pl 830 956 - 4,75% - -
9.Grupa Axel Springer - Praca 702 635 4 931 799 4,01% - tak
10.praca.pl 687 737 7 834 955 3,93% - tak
11.Grupa Allegro - Praca 643 213 5 460 379 3,67% 1 080 737 tak
12.Grupa Polskapresse - Praca 620 693 10 899 563 3,55% - tak
13.egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 425 111 4 226 867 2,43% 902 783 tak
14.szybkopraca.pl 381 343 - 2,18% 584 731 -
15.jobisjob.pl 351 458 - 2,01% - -
16.Grupa Onet.pl - Praca 295 207 4 114 455 1,69% - tak
17.careerjet.pl 283 181 - 1,62% 373 274 -
18.Grupa Interia.pl - Praca 219 135 1 049 356 1,25% - tak
19.Grupa Presspublica-kariera.pl 192 070 739 808 1,10% 290 015 tak
20.20dollars2surf.com151 221-0,86%242 860-

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Praca

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W zestawieniu kategorii Publiczne na miejscu pierwszym awansując aż o 11 oczek znalazł się serwis europa.eu. Strona Uniwersytetu Warszawskiego awansuje o 5 oczek i zajmuje 3. miejsce. Wśród nowych stron w rankingu na 13. miejscu znalazł się portal bronislawkomorowski.pl.

Wykres
 PUBLICZNE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.europa.eu 1 043 615 - 5,96% - -
2.cke.edu.pl 764 434 - 4,37% - -
3.Grupa Uniwersytet Warszawski 697 149 - 3,98% - -
4.pajacyk.pl 670 935 20 138 267 3,83% 1 855 285 tak
5.policja.gov.pl 641 777 - 3,67% - -
6.Grupa AGH 594 511 - 3,40% - -
7.ngo.pl 575 415 - 3,29% - -
8.zus.pl 541 170 - 3,09% - -
9.sejm.gov.pl 518 148 - 2,96% - -
10.uj.edu.pl 420 034 - 2,40% - -
11.univ.gda.pl 391 041 - 2,23% - -
12.Grupa Praca.gov.pl 386 877 - 2,21% - -
13.bronislawkomorowski.pl 385 792 - 2,20% - -
14.stat.gov.pl 375 705 - 2,15% - -
15.umk.pl 333 780 - 1,91% - -
16.us.edu.pl 321 800 - 1,84% - -
17.pg.gda.pl 316 950 - 1,81% - -
18.pwr.wroc.pl 305 118 - 1,74% - -
19.Grupa Mf.gov.pl 298 946 - 1,71% - -
20.uni.wroc.pl297 386-1,70%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Publiczne

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Społeczności na miejscu 1 niezmiennie nasza-klasa.pl. Facebook awansował o 2 oczka wyprzedzając Grupę Gazeta.pl i Onetu. Na miejscu 4 Interia.p, która pokonała Grupę WP. Grono.net o oczko wyżej - w maju zajmuje 13 miejsce. Goldenline.pl awans o 4 miejsca.

Wykres
 SPOŁECZNOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięg Cookies PolskaAudyt site-centric
1.nasza-klasa.pl 12 017 959 - 68,64% - -
2.facebook.com 6 459 434 - 36,89% - -
3.Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6 147 904 397 305 859 35,12% - tak
4.Grupa Onet.pl - Społeczności 5 604 303 84 165 008 32,01% - tak
5.Grupa Interia.pl - Społeczności 4 952 560 132 316 248 28,29% - tak
6.Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 671 217 51 877 501 26,68% - tak
7.Grupa GG Network - Społeczności 4 107 960 110 575 578 23,46% - tak
8.Grupa Google - Społeczności 3 863 618 - 22,07% - -
9.Grupa o2.pl - Społeczności 3 191 048 60 882 690 18,23% - tak
10.zapytaj.com.pl 2 644 445 56 544 981 15,10% 3 805 782 tak
11.wordpress.com 2 480 494 - 14,17% - -
12.Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy spolecznościowe 2 328 606 - 13,30% - -
13.grono.net 1 981 608 187 985 466 11,32% 3 644 853 tak
14.peb.pl 1 934 741 - 11,05% - -
15.goldenline.pl 1 439 536 - 8,22% - -
16.wykop.pl 1 394 393 - 7,96% - -
17.myspace.com-myspace.com - pozostałe 1 308 856 - 7,48% - -
18.precyl.pl 1 255 574 - 7,17% - -
19.Grupa Allegro.pl-cokupic.pl 1 178 859 4 504 388 6,73% 1 475 441 tak
20.Grupa Odpowiedz.pl947 678-5,41%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Społeczności

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Sport: Serwisy Grupy Onet.pl znalazły się na miejscu pierwszym co oznacza spadek WP. Futbolowo.pl awans o 2 miejsca, Grupa TP o 3 - w maju zajmuje 14. miejsce.

Wykres
 SPORT
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)Odsłony ZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 950 781 135 754 524 22,57% - tak
2.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 942 346 144 111 757 22,52% - tak
3.Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 375 268 66 767 133 19,28% - tak
4.Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 848 543 85 528 319 10,56% - tak
5.Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 563 313 5 301 762 3,22% - tak
6.90minut.pl 550 452 29 526 218 3,14% 1 231 260 tak
7.futbolowo.pl 548 434 - 3,13% - -
8.Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 452 247 4 321 543 2,58% - tak
9.kfd.pl 368 992 - 2,11% - -
10.livesports.pl 362 872 18 254 837 2,07% 946 212 tak
11.sportowefakty.pl 357 222 39 407 955 2,04% 874 520 tak
12.livescore.com 349 127 - 1,99% - -
13.Grupa Eurosport 291 545 - 1,67% - -
14.Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 246 658 4 092 072 1,41% 367 908 tak
15.soccer-live.pl 231 006 2 670 199 1,32% 389 142 tak
16.Grupa Fit.pl - Sport 218 587 1 108 967 1,25% - tak
17.Grupa Polskapresse - Sport 186 347 2 811 033 1,06% - tak
18.aktywni.pl 184 137 969 677 1,05% 228 864 tak
19.Grupa Kadra.pl 181 442 6 521 193 1,04% 358 696 tak
20.lechpoznan.pl179 0833 599 5901,02%329 405tak

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Sport

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Styl życia: bez zmian w pierwszej 9. Kozaczek.pl odnotował spadek o 2 miejsca.

Wykres
 STYL ŻYCIA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Styl życia 5 539 393 273 941 798 31,64% - tak
2.Grupa o2.pl - Styl życia 5 290 108 218 330 253 30,22% - tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 232 568 386 205 984 29,89% - tak
4.Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 275 062 112 786 156 24,42% - tak
5.Grupa Interia.pl - Styl życia 3 126 589 91 273 380 17,86% - tak
6.Grupa Edipresse - Styl życia 2 890 440 49 778 786 16,51% - tak
7.Grupa G+J Polska - Styl życia 1 911 165 29 785 596 10,92% - tak
8.Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 666 581 12 168 203 9,52% - tak
9.Grupa Axel Springer - Styl życia 1 616 099 10 902 639 9,23% - tak
10.dlastudenta.pl 1 200 945 9 974 124 6,86% 1 632 012 tak
11.Grupa Murator - Styl życia 1 089 837 3 149 386 6,22% - tak
12.Grupa Infor - Styl życia 1 032 644 5 285 810 5,90% - tak
13.biomedical.pl 1 006 027 - 5,75% - -
14.kozaczek.pl 991 295 19 282 602 5,66% 1 611 276 tak
15.Grupa Styl.fm 819 159 26 905 092 4,68% 1 101 616 tak
16.opoka.org.pl 797 079 - 4,55% - -
17.senior.pl 775 104 2 823 231 4,43% 931 709 tak
18.wielkiezarcie.com 725 132 6 257 637 4,14% 955 130 tak
19.Grupa Banzaj.pl-banzaj.pl 691 541 10 465 777 3,95% 874 080 tak
20.rynekmedyczny.pl640 6093 471 5883,66%797 069tak

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Styl życia

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Turystyka: Tu podobnie bez roszady w czołówce. Serwisy Grupy Gazeta.pl wyżej o dwa oczka - na 13. miejscu, Grupy Allegro o 4 oczka - na 14. miejscu.

Wykres
 TURYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięg Cookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 2 408 188 31 603 745 13,75% - tak
2.rozklad-pkp.pl 2 018 685 42 401 700 11,53% 2 937 864 tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 266 032 18 548 089 7,23% - tak
4.Grupa Eholiday.pl 1 065 657 7 992 194 6,09% 1 348 762 tak
5.Grupa E-podroznik.pl 956 551 - 5,46% - -
6.Grupa Nocowanie.pl 955 233 - 5,46% - -
7.esky.pl 729 022 1 641 999 4,16% 940 181 tak
8.Grupa Meteor24.pl 668 087 - 3,82% - -
9.Grupa Travelplanet.pl SA 528 870 - 3,02% - -
10.Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 526 334 3 991 810 3,01% - tak
11.Grupa Fajnewczasy.pl 486 340 - 2,78% - -
12.odleglosci.pl 478 921 2 035 946 2,74% 587 608 tak
13.Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 412 692 4 100 131 2,36% - tak
14.Grupa Allegro.pl - Turystyka 390 531 3 350 285 2,23% - tak
15.Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne 389 919 2 236 464 2,23% 492 834 tak
16.booking.com 381 879 - 2,18% - -
17.Grupa Wakacje.pl 368 583 - 2,11% - -
18.panoramio.com 338 481 - 1,93% - -
19.mapofpoland.pl 322 097 - 1,84% - -
20.tripadvisor.com305 788-1,75%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Turystyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wśród Wyszukiwarek i katalogów liderem pozostaje Grupa Google. Do góry pnie się Grupa Gazeta.pl, spada natomiast Grupa Interia i Grupa Money.

Wykres
 WYSZUKIWARKI I KATALOGI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 179 936 - 92,42% - -
2.Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 444 997 20 721 237 19,68% - tak
3.Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostale 2 687 654 10 824 998 15,35% 3 406 394 tak
4.Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 420 370 49 769 368 13,82% - tak
5.ask.com 2 117 854 - 12,10% - -
6.Grupa NNV-firmy.net 1 639 167 6 400 651 9,36% 2 052 229 tak
7.bing.com 1 321 933 - 7,55% - -
8.Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki 1 228 255 14 502 925 7,02% 1 929 678 tak
9.yellowpages.pl 1 202 876 - 6,87% - -
10.filestube.com 986 631 - 5,64% - -
11.cylex.pl 941 792 - 5,38% - -
12.mywebsearch.com 941 276 - 5,38% - -
13.Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki 917 660 15 237 581 5,24% 1 663 766 tak
14.search.yahoo.com 829 779 - 4,74% - -
15.Grupa Money.pl-favore.pl 783 475 2 901 405 4,48% 938 580 tak
16.Grupa Toplista.pl 694 626 - 3,97% - -
17.trovit.pl 588 914 - 3,36% - -
18.webwweb.pl 518 600 - 2,96% - -
19.Grupa Gazeta.pl - Wyszukiwarki 407 145 2 709 738 2,33% 531 377 tak
20.ineedfile.com373 262-2,13%--

Megapanel PBI/Gemius - maj 2010 - Wyszukiwarki i katalogi

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Megapanel PBI/Gemius - maj 2010

Komentarze (1 - 2 z 2)

google rządzi :o :o
 0  
Pani Redaktor.
Widzę tu Wirtualnemedia:
wirtualnemedia.pl 421 155 2 315 735 2,41% 586 346

Podałaby Pani dla rzetelności także wyniki media2, chyba nie są wstydliwe? :D:D



.
Treść edytowana 2 razy (ostatnio 25 lipca 2010 o 23:39:14 przez Wikipedialny_Bronek).
Wikipedialny_Bronek 25.07.2010 (23:37:45)
 0