Łukasz Szewczyk26.08.2010 (10:59)brak komentarzy

Dużo zgłoszeń do INTERNALE 2010

32 zgłoszenia na Najlepszy Intranet oraz Komunikację Wewnętrzną zostały nominowane do drugiego etapu Konkursu INTERNALE 2010. Wśród finalistów znajdują się m.in. BZWBK, BNP Paribas Fortis, Grupa Allianz Polska, Bank Pekao, BRE Bank, Leroy Merlin, TVN, Kompania Piwowarska, Urząd Miasta Krakowa czy PTK Centertel.
Jak potwierdziły zgłoszenia konkursowe, na polskim rynku realizowane są liczne projekty z zakresu Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej, o których do dzisiaj nie mówiło się publicznie. Ogromne zainteresowanie konkursem, wyrażone dziesiątkami zgłoszeń do nagrody INTERNALE 2010 potwierdza fakt, iż polskie firmy posiadają najwyższej klasy specjalistów, ciekawe pomysły oraz chęć do ich realizacji. Chcemy je wspierać, promując ich pracę na arenie krajowej oraz tworząc miejsce, w którym mogą głośno mówić o swoich sukcesach wymieniając cenne doświadczenia – podkreśla Aleksander Sala, Dyrektor Generalny INTERNALE 2010.
Jury, w skład którego wchodzą wybitne osobowości reprezentujące środowisko branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej, wybrało nominowanych w danych kategoriach. Nad poprawnością i obiektywnością głosowania czuwała Firma Doradcza KPMG. Nominowane podmioty przeszły do drugiego etapu konkursu, w którym przygotują finałowe prezentacje według wyznaczonych parametrów. Oficjalne ogłoszenie zwycięzców oraz przyznanie statuetek nastąpi podczas Uroczystej Gali 20 października 2010 r. w Warszawie.

INTERNALE 2010 to pierwszy w Polsce konkurs, którego głównym celem jest promowanie specjalistów oraz projektów z dziedziny Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Podstawowym zadaniem konkursu INTERNALE 2010 jest zwiększanie profesjonalizmu i wyznaczanie standardów branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów i osobowości branży.