09.11.2010 (11:24)5 komentarzy
Marketerzy wolą Facebook od NK.pl
Prawie 95 proc. brand managerów największych marek w Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych – wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010.
Uczestnikami zakończonego właśnie badania były osoby odpowiedzialne za planowanie komunikacji marketingowej największych marek w Polsce. Jedno z pytań na które odpowiadali dotyczyło serwisów społecznościowych, które ich zdaniem najlepiej nadają się do prowadzenia działań marketingowych. Prawie wszyscy (94% wskazań) wśród najlepszych wskazywali Facebook. Dalej uplasowały się kolejno YouTube (67%) i NK (Nasza-klasa) z 20% wskazań. W pierwszej piątce znalazły się też Twitter (13%) oraz Epuls (10%).
- Facebook udostępnia zupełnie bezpłatnie duże możliwości prowadzenia złożonych działań marketingowych i bardzo łatwe tworzenie aplikacji o charakterze marketingowym – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong, koordynator badania. – Poza tym popularność Facebooka bardzo szybko rośnie, a przekonanie o jego użyteczności jest dodatkowo wzmacniane przez setki case’ów z całego świata - dodaje.
Zakończone badanie Social Media Brand Index 2010 to projekt agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Pełny raport z badania będzie dostępny w drugiej połowie listopada.

Zakończone badanie Social Media Brand Index 2010 to projekt agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Pełny raport z badania będzie dostępny w drugiej połowie listopada.
Think Kong
Komentarze (1 - 5 z 5)
NK jest super!