Łukasz Szewczyk15.12.2010 (11:03)brak komentarzy

Nowa marka Eskadra Opcom

W ramach krakowskiej agencji interaktywnej Eskadra Opcom od grudnia 2010 funkcjonuje nowa marka, digitalDNA , która specjalizuje się w tworzeniu aplikacji wspomagających zarządzanie biznesem w oparciu o technologie internetowe oraz mobilne.
digitalDNA to kolejna marka, po FreshMail (e-mail marketing) i Opcom Connect (social media marketing), powstała na bazie doświadczeń Eskadry Opcom. Tym razem oferta jest stricte technologiczna i dotyczy aplikacji wspomagających zarządzanie biznesem opartych o technologie internetowe oraz mobilne. Zespołem digitalDNA pokierują, odpowiedzialni dotychczas za rozwój działu IT agencji, Miłosz Baluś (technical director) oraz Sławomir Puchalski (CEO).
Dedykowane rozwiązania e-commerce, ERP, CRM czy portale korporacyjne to obszary, na których koncentruje się digitalDNA.

- Nasze rozwiązania technologiczne wpisują się w trendy rozwoju globalnego rynku oprogramowania, tzn. SaaS i Cloud Computing. Aplikacje dostępne z poziomu przeglądarki, bez ryzyka utraty danych, z nowymi możliwościami współpracy – mówi Miłosz Baluś. – W tym, co robimy, kładziemy silny nacisk na łatwość obsługi i użyteczność, co wyraża nasz claim „make IT friendly – dodaje.

Drugim, równie istotnym obszarem działalności spółki są aplikacje mobilne.

- Około 5 mln użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z mediów mobilnych. Dynamicznie rośnie liczba sprzedanych smartphonów, na rynku zabłysły tablety, a ceny mobilnych połączeń z Internetem przestały straszyć. Obserwujemy to zjawisko i chcemy uczestniczyć w nim tworząc aplikacje mobilne - powiedział Krzysztof Adamus, business development director Eskadry Opcom.
Eskadra