22.12.2010 (11:05)brak komentarzy
Viralem w urząd (wideo)
W internecie trwa viralowa kampania firmy iComarch24. Dwuminutowy film wirusowy Urząd Cię urządzi przedstawia zabawną historię petenta, który w urzędzie, chcąc załatwić drobną sprawę, musi zmierzyć się z biurokratycznymi procedurami skostniałej instytucji.
Viral zachęca prowadzących własny biznes do skorzystania z innowacyjnych usług internetowych dla biznesu. Jednocześnie film zaprasza do odwiedzenia strony www.iComarch24.pl, który skupia rozwiązania wspierające prowadzenie firmy oraz sprzedaży internetowej, oferowane przez iComarch24. Dodatkowo treści zamieszczone w tym portalu zostały wzbogacone o animowane filmy pokazujące codzienne sprawy, z jakimi mają do czynienia przedsiębiorcy.
– [/i]Stworzenie virala, poruszającego tematykę biznesową, a który okaże się hitem, jest dużym wyzwaniem. Nam jednak przede wszystkim zależało na pokazaniu przesiębiorcom, iż w codziennej walce z urzędami, a także w przystosowaniu ich firm do zmian podatku VAT, jakie niesie ze sobą nowym rok, nie są sami [/i]– mówi Gabriela Nadczuk, kierownik Działu Marketingu w Sektorze ERP firmy Comarch. – Jako odpowiedzialny producent systemów IT, przygotowujemy naszych klientów na czekające ich zmiany, a nasze oprogramowanie ułatwia zarządzanie firmą bez względu na skalę prowadzonej działalności – dodaje Gabriela Nadczuk.
Agencja interaktywa SoInteractive odpowiada za koncepcję artystyczną, scenariusz oraz realizację kampanii viralowej. Za rozpowszechnienie virala w Internecie odpowiada Dział Marketingu Comarch.
Prowadzonej w Internecie kampanii wirusowej iComarch24 towarzyszy zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa pod hasłem „iComarch24. Ułatwiaj sobie firmę”.
– [/i]Stworzenie virala, poruszającego tematykę biznesową, a który okaże się hitem, jest dużym wyzwaniem. Nam jednak przede wszystkim zależało na pokazaniu przesiębiorcom, iż w codziennej walce z urzędami, a także w przystosowaniu ich firm do zmian podatku VAT, jakie niesie ze sobą nowym rok, nie są sami [/i]– mówi Gabriela Nadczuk, kierownik Działu Marketingu w Sektorze ERP firmy Comarch. – Jako odpowiedzialny producent systemów IT, przygotowujemy naszych klientów na czekające ich zmiany, a nasze oprogramowanie ułatwia zarządzanie firmą bez względu na skalę prowadzonej działalności – dodaje Gabriela Nadczuk.
Agencja interaktywa SoInteractive odpowiada za koncepcję artystyczną, scenariusz oraz realizację kampanii viralowej. Za rozpowszechnienie virala w Internecie odpowiada Dział Marketingu Comarch.
Prowadzonej w Internecie kampanii wirusowej iComarch24 towarzyszy zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa pod hasłem „iComarch24. Ułatwiaj sobie firmę”.
Komentarze