Łukasz Szewczyk25.01.2011 (10:27)2 komentarze

Platforma Disneymedia+ w Polsce

Koncern The Walt Disney Company Polska wprowadza na polski rynek nową, w pełni zintegrowaną platformę promocyjna i reklamowa o nazwie Disneymedia+.
Firma The Walt Disney Company Polska uruchomiła zintegrowaną platformę promocyjną i reklamową Disneymedia+. Zapewni ona reklamodawcom oraz partnerom biznesowym kompleksowy dostęp do magicznego świata rozrywki Disneya - jego marek i ich odbiorców. Platforma Disneymedia+ powstała po to, by marketerzy mogli w jednym miejscu poznać pełne spektrum możliwości, oferowanych przez największy na świecie koncern medialny, jakim jest The Walt Disney Company. Dotychczas kontrakty reklamowe i promocyjne były oddzielnie negocjowane przez poszczególne oddziały biznesowe Disneya.
Disneymedia+ daje dostęp do innowacyjnych rozwiązań promocyjnych i reklamowych, które wykorzystują pełną gamę przedsięwzięć, firmowanych przez The Walt Disney Company. Są wśród nich produkcje filmowe, widowiska sceniczne, magazyny i książki, filmy na DVD i Blue-ray, produkty konsumenckie, a także muzyka i kanały telewizyjne (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney) oraz strony internetowe. Oferta obejmuje m.in. tak znane marki jak Marvel, Pixar czy Disney Channel.

- Łącząc dziedzictwo kilku pokoleń z wyzwaniami współczesności, Disney zaprasza dzieci i rodziców do magicznej krainy pełnej pozytywnych historii i bohaterów – mówi Diego Lerner, prezes The Walt Disney Company w regionie Europy, Azji i Bliskiego Wschodu. – Poprzez Disneymedia+ nasi partnerzy reklamowi i biznesowi jeszcze lepiej wykorzystają siłę najpotężniejszych marek w branży rozrywkowej, docierając z Disneyem zarówno do młodszych, jak i starszych odbiorców – dodaje.

Szefem Disneymedia+ w Polsce został dyrektor sprzedaży Patryk Piputa. Kierowany przez niego zespół będzie stanowić jeden punkt kontaktowy z partnerami biznesowymi, umożliwiając im dostęp do pełnej oferty reklamowej i promocyjnej, niezależnie od tego jakie marki, postacie czy produkty Disneya chcieliby zaangażować do swoich działań.

Komentarze (1 - 2 z 2)

o co tu chodzi
 0  
jak wcisnąć dziecku więcej zabawek ;)
 0