28.03.2011 (19:50)10 komentarzy
iPlus, TVN, TVN24 silnymi markami - Superbrands 2011
Odbyła się uroczysta gala Superbrands i Business Superbrands 2011. W tym roku statuetki konsumenckie otrzymały m.in. takie marki jak TVN, TVN24, TVN Style czy iPlus.
Przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich odebrali statuetki już po raz piąty, biznesowych - po raz trzeci. Tegorocznych kandydatów oceniono w 23 kategoriach konsumenckich (m.in. ochrona zdrowia, kosmetyki, finanse i ubezpieczenia, produkty spożywcze, rozrywka, etc.) i 42 biznesowych (m.in. bankowość, doradztwo, handel detaliczny). Po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce w zestawieniu uwzględniono kategorię miast i regionów, które najskuteczniej wykorzystują swoje marki do przyciągania inwestycji i turystów.
3M, AA Cosmetics, APART, Atlas, Auchan, AVIVA, AXA, Biedronka, Bosch, Breitling, Carrefour, Centrum Wina, Cisowianka, Dr Irena Eris, Dulux, ELLE, Electrolux, E. Wedel, Gala, iPlus, Klif, Levis, Lirene, LOT, Mazury Cud Natury, Mercedes - Benz, Multikino, Neckermann, Noble Bank, Panorama Firm, Poznań, Salamander, Sheraton, Siemens, Simple, TUI, TVN, TVN 24, TVN Style, Vegeta, Warszawa, Zumi.pl.
Business Superbrands:
Boeing , Budimex, Grupa Lotos, LG Electronics, Lotnisko Chopina, Mercedes - Benz, Raiffeisen Bank Polska, RWE Polska, Sodexo
Nagrodę Honorową, przyznawaną w uznaniu zasług dla promocji Polski na arenie międzynarodowej, odebrał Przewodniczący Parlamentu Europejskiego Profesor Jerzy Buzek. Odbierając statuetkę Profesor mówił o potrzebie stałego budowania marki "Polska", która - choć przecież nie jest marką firmy czy produktu - tak jak one powinna być przedsiębiorcza i innowacyjna; inspirująca i kreatywna - ale nie naśladowcza; odważna, różnorodna i ciekawa dla świata, ale przede wszystkim - solidarna. U progu objęcia przez nasz kraj przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej "[polska] solidarność powinna być modelem dla innych regionów na świecie".
Status Superbrands przysługuje zatem markom, które wypracowały sobie niezwykle silną pozycję w swojej branży. Tytuł ma dawać wybierającym je konsumentom świadome lub podświadome poczucie jej przewagi nad markami konkurencyjnymi, stanowić dowód wyjątkowej siły i rozpoznawalności laureatów.
Superbrands:
3M, AA Cosmetics, APART, Atlas, Auchan, AVIVA, AXA, Biedronka, Bosch, Breitling, Carrefour, Centrum Wina, Cisowianka, Dr Irena Eris, Dulux, ELLE, Electrolux, E. Wedel, Gala, iPlus, Klif, Levis, Lirene, LOT, Mazury Cud Natury, Mercedes - Benz, Multikino, Neckermann, Noble Bank, Panorama Firm, Poznań, Salamander, Sheraton, Siemens, Simple, TUI, TVN, TVN 24, TVN Style, Vegeta, Warszawa, Zumi.pl.
Business Superbrands:
Boeing , Budimex, Grupa Lotos, LG Electronics, Lotnisko Chopina, Mercedes - Benz, Raiffeisen Bank Polska, RWE Polska, Sodexo
Nagrodę Honorową, przyznawaną w uznaniu zasług dla promocji Polski na arenie międzynarodowej, odebrał Przewodniczący Parlamentu Europejskiego Profesor Jerzy Buzek. Odbierając statuetkę Profesor mówił o potrzebie stałego budowania marki "Polska", która - choć przecież nie jest marką firmy czy produktu - tak jak one powinna być przedsiębiorcza i innowacyjna; inspirująca i kreatywna - ale nie naśladowcza; odważna, różnorodna i ciekawa dla świata, ale przede wszystkim - solidarna. U progu objęcia przez nasz kraj przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej "[polska] solidarność powinna być modelem dla innych regionów na świecie".
Status Superbrands przysługuje zatem markom, które wypracowały sobie niezwykle silną pozycję w swojej branży. Tytuł ma dawać wybierającym je konsumentom świadome lub podświadome poczucie jej przewagi nad markami konkurencyjnymi, stanowić dowód wyjątkowej siły i rozpoznawalności laureatów.
Komentarze (1 - 10 z 10)
mam w du..ie twoje opinie i fakty -oglądam i słucham to co mi sie podoba więc spadaj z takimi komentarzami
Tylko nie posikaj się z radości