Łukasz Szewczyk20.04.2011 (10:20)brak komentarzy

Zmysły tańczą w kampanii Lipton Ice Tea Green Mango (wideo)

Wiodącym przesłaniem nowej kampanii marki Lipton Ice Tea jest podkreślenie niepowtarzalnego smaku herbaty Lipton Ice Tea Green Mango, która łączy w sobie zalety zielonej herbaty i soczystego owocu mango.
Ruszyła ogólnopolska kampania promująca nowy wariant herbaty smakowej Lipton Ice Tea Green Mango. Jej celem jest pokazanie unikalnego połączenia mango i zielonej herbaty w jednym napoju. Pochodzenie głównych składników nowej herbaty mrożonej podkreślają występujące w spocie indyjskie tancerki ubrane w stroje nawiązujące do soczystych kolorów mango oraz zielona sceneria Azji. Nowy spot podkreśla, że Lipton Ice Tea Green Mango inspiruje do pozytywnego działania i radośnie pobudza zmysły.

Po raz pierwszy w historii marki całość komunikacji marketingowej została przygotowana lokalnie, zgodnie z globalną platformą „Join The Dance”.
Za kreację spotu odpowiada Agencja DDB.

Równocześnie z kampanią TV prowadzona jest ogólnopolska kampania outdoorowa. Wielkoformatowe siatki promujące nowy smak mrożonej herbaty Lipton Ice Tea Green Mango są już widoczne w największych miastach Polski. Wprowadzenie nowego smaku Lipton Ice Tea Green Mango wspierane jest intensywną kampanią prasową, internetową, kinową oraz działaniami PR.