Łukasz Szewczyk09.05.2011 (11:22)brak komentarzy

Fleishman-Hillard powieksza zespół

Do konsultantów agencji public relations Fleishman-Hillard dołączyły trzy nowe osoby: Magdalena Staniszewska, Monika Wróbel oraz Magdalena Pawlak.
Do konsultantów agencji public relations Fleishman-Hillard dołączyły trzy nowe osoby: Magdalena Staniszewska, Monika Wróbel oraz Magdalena Pawlak. Magdalena Staniszewska na stanowisku Senior Account Manager będzie odpowiedzialna za koordynację i zarządzanie działem komunikacji konsumenckiej. Monika Wróbel oraz Magdalena Pawlak dołączyły zaś do działu komunikacji korporacyjnej, którym kieruje Joanna Żuk. Obie zostały zatrudnione na stanowisku Senior Account Executive.
Magdalena Staniszewska jest absolwentką Instytutu Stosunków Międzynarodowych
na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Psychologia Zachowań Rynkowych na Wydziale Psychologii UW. Doświadczenie w branży PR zdobyła w agencji Principle
oraz Hill&Knowlton. Prowadziła projekty dla m.in. Grolsch, Smirnoff Black, Columbia Sportswear, Sorel, Fiskars, Roche, Johnson’s baby oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Monika Wróbel ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim. Poprzednio
była związana między innymi z agencjami On Board PR i Edelman. Pracowała
m.in. dla Discovery Channel, Żywiec, Baxter, Dove, Orlen, Schenker, City Index i HP.

Magdalena Pawlak doświadczenie zawodowe zdobywała w PRisma Communications
(McCan Ericsson Worldgroup), ComPress, Ciszewski PR oraz w firmie Bakoma SA. Pracowała dla klientów takich jak Coca Cola, Nestle, Bols, RWE, BRITA, Bayer, Nivea, Actavis, AkzoNobel. Magda jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.