Łukasz Szewczyk14.06.2011 (11:30)12 komentarzy

"Szymon Majewski Show": 2,5 mln widzów, 17 mln zł

Szymona Majewskiego wiosną oglądało ponad 2,5 mln widzów, nieco więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Showman przegrał z Tomaszem Lisem, jednak pozostaje liderem w komercyjnej grupie widzów. Stacja zrobiła ponad 17,6 mln zł.
Ostatni, wiosenny sezon programu "Szymon Majewski Show" oglądało 2,513 mln widzów, co dało telewizji TVN udziały w oglądalności na poziomie 18,6 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Dla porównania poprzedni sezon programu (jesień 2010) oglądało 2,660 mln widzów, z kolei rok temu (wiosna 2010) show oglądało 2,509 mln widzów.
Przychody z reklam przy programie wyniosły 17 671 310 zł. Największą popularnością cieszył się program wyemitowany 23 maja, który oglądało ponad 2,9 mln widzów.

"Szymon Majewski Show" (TVN)Grupa 4+Grupa 16-49
 AMRSHR%AMRSHR
07-03-2011 2 202 92216,06% 1 119 81917,70%
14-03-2011 2 621 44519,49% 1 314 53721,62%
21-03-2011 2 434 42118,25% 1 135 40918,62%
28-03-2011 2 720 13719,55% 1 250 09120,51%
04-04-2011 2 337 49716,49% 1 144 99117,64%
11-04-2011 2 783 20520,40% 1 309 67321,59%
18-04-2011 2 345 57217,22% 1 194 01319,27%
02-05-2011 2 208 71216,52% 929 51815,31%
09-05-2011 2 410 74918,15% 1 134 68019,23%
16-05-2011 2 173 48216,09% 1 070 13918,02%
23-05-2011 2 916 36722,07% 1 445 66324,58%
30-05-2011 2 818 79621,40% 1 395 26024,34%
06-06-2011 2 764 04221,29% 1 525 70225,50%
13-06-2011 2 460 03118,19% 1 134 36318,38%
Średnio:2 513 82318,63%1 221 36220,11%

NAM: Oglądalność "Szymon Majewski Show" (TVN) - wiosna 2011

Podczas emisji programu "Szymon Majewski Show" w ogólnej Grupie 4+ telewizja TVN przegrała jedynie z telewizyjną Dwójką, która w tym czasie nadawała m.in. program "Tomasz Lis na żywo". Majewski prowadzi jednak w komercyjnej grupie 16-49 lat.

 Grupa 4+Grupa 16-49
 AMRSHR%AMRSHR%
TVP2 3 032 82222,58% 1 017 22316,82%
TVN 2 513 82318,63% 1 221 36220,11%
Polsat 2 473 20618,41% 1 439 34023,80%
TVP11 308 2899,74%503 2288,32%

NAM: Oglądalnośc konkurencji podczas "Szymon Majewski Show" (TVN)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl

Komentarze (1 - 10 z 12)

Powinien sobie zrobić rok przerwy, bo program jest na prawdę na poziomie dna. Nastepnie niech wróci z nowym programem, albo po prostu zmiana formuły SMS.
 0  
Gratulujemy wyniku!
;)
 0  
Mam podobne zdanie, że Szymon powoli się wypala ale - ostatnie 3 odcinki tego sezonu akurat mi się podobały nawet bardzo :-)
 0  
gdyby nie to że program Lisa leci po M jak miłość to by nie miał takiej oglądalnośći
 0  
artykuł swoje (majewski wygrywa w grupie komercyjnej)
tabelka swoje (polsat wygrywa w grupie komercyjnej)
>>>>???????<<<<
 0  
oglądam tylko rozmowy w tłoku, jak słyszę ten wymuszony śmieci szymona i żenujące żarty to mi się na wymioty zbiera :)
 0  
grube miliony zarabiaja więc po co te ogórkowe sezony tzn same powtórki
 0  
W USA sezon trwa nie przerwanie od wrzesnia do końca maja ( z przerwą na święta - 2 tygodnie ). Mało tego. Tam w wakacje ( czerwiec-sierpien ) lecą premiery innych seriali! Tak więc mamy sezon praktycznie okrągły rok. W Polsce jakieś chore zasady, że w najlepszy okresie dla TV - zima - jest sezon ogórkowy. Parodia! W Polsce sezon trwa od wrzesnia do końca listopada i od marca do końca maja. Takie rzeczy tylko w Polsce.
 1  
Niech założy sukienkę jak w ostatniej reklamie. Nie obejrzałem ani jednego odcinka z ostatniej serii, bo widzę, że ten chłop fiziuje i zamienia się w panienkę..
 0  
Heh, Majewski, Lis a nikt nie wspomina że największe udziały w grupie komercyjnej, czyli najwięcej zarobił, jest Polsat.
 0