Łukasz Szewczyk29.06.2011 (10:23)1 komentarz

Boski Wiatr - nowa marka agencji Kamikaze

Kamikaze uruchomiło nową markę – Boski Wiatr, której działalność skupiała się będzie głównie na usługach z zakresu SEO/SEM. Na jej czele stanął Jarosław Augustyniak, awansując ze stanowiska Senior Account Managera Kamikaze na Marketing Directora marki Boski Wiatr.
Nowa marka, której działania są ukierunkowane na pozycjonowanie oraz marketing
w wyszukiwarkach internetowych, powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi SEO/SEM w Kamikaze.
Michał Ryszkiewicz, Prezes Zarządu Kamikaze: Dział SEO/SEM w agencji Kamikaze prężnie się rozwija i choć jest stosunkowo młody, może pochwalić się już sukcesami, które ułatwiły podjęcie decyzji o wydzieleniu nowej marki. Powołując do życia „Boski Wiatr”, chcemy zaproponować naszym Klientom jeszcze pełniejszą ofertę w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.

Na czele Boskiego Wiatru stanął Jarosław Augustyniak, dotąd Senior Account Manager Kamikaze. Jarek ukończył Zarządzanie i Marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, posiada również dyplom inżyniera informatyki Wyższej Szkoły Informatyki w Łodzi.

Już od ponad dziesięciu lat jest związany z branżą interaktywną. Karierę rozpoczynał w Agencji Interaktywnej Venti. Później pracował m.in. dla grupy Redan S.A. Z Agencją Kamikaze związany jest od 2008 roku. Jako Senior Account Manager Kamikaze pracował dla takich marek jak: Nestlé Polska S.A, Kamis S.A., PAWO, Urząd Miasta Płock, Centrum Nauki Kopernik, Naturhouse.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Ta pseudo ''agencja'' powinna zniknąć raz na zawsze. Nie ma w Polsce drugiej takiej agencji, która by okradała swoich klientów. Daleko nie trzeba szukać np: Loreal Paris - firma która zaufała ... i straciła duuużo pieniędzy.
Być może żydowskie korzenie czynią tych ludzi takimi...
 0