Łukasz Szewczyk07.07.2011 (11:49)brak komentarzy

Nowa osoba w agencji Fleishman-Hillard

Do działu Technologicznego agencji public relations Fleishman-Hillard dołączył Aleksander Zaruski. Aleksander został zatrudniony na stanowisku Senior Account Executive i będzie pracował dla firm Brother oraz 1&1 Internet.
Aleksander Zaruski z branżą PR związany jest od 2007 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencjach Euro RSCG Sensors, Sigma International oraz wydawcy serwisu internetowego Mediarun.pl. Pracował m.in. dla firm Panasonic, Lexmark, Długie Rozmowy, Ciba Vision oraz dla Programu „Pomóżmy Razem” (Kimberly Clark). Ukończył Zarządzanie i Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest także Absolwentem Szkoły Brand Design organizowanej przez Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Agencja Fleishman-Hillard na polskim rynku jest obecna od 9 lat. W polskim biurze Fleishman-Hillard pracuje aktualnie 30 konsultantów, którzy świadczą usługi w zakresie komunikacji technologicznej, komunikacji korporacyjnej i public affairs, komunikacji konsumenckiej oraz komunikacji w zakresie ochrony zdrowia. Dedykowany dział „DIGITAL” świadczy także usługi komunikacyjne w nowych mediach klientom firmy.