Łukasz Szewczyk20.07.2011 (12:49)brak komentarzy

Pierwsza kampania reklamowa marki Starter

Firma Starter, która w połowie czerwca zaoferowała polskim kierowcom nowy standard usług pomocy na drodze, właśnie rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową.
Kampania reklamowa marki Starter pod hasłem „Najlepsi w awaryjnych sytuacjach” będzie obecna w stacjach radiowych oraz internecie. Spoty radiowe będą emitowane w ogólnopolskich radiostacjach – RMF FM (pakiet 3D), Polskie Radio Trójka oraz TOK FM. Od 18 lipca br. przez kolejne trzy tygodnie, słuchacze tych stacji będą mogli poznać trzy różne historie pt. „W drodze”. Każda z nich zawiera krótką opowieść mechanika pomocy drogowej Starter, który na konkretnych przykładach prezentuje wybrane cechy usług Startera, np. naprawa samochodu na drodze, a w przypadku gdy jest to niemożliwe – holowanie bez limitu kilometrów, nawet z Jeleniej Góry do Gdańska. Dzięki temu można poznać niespotykaną na polskim rynku elastyczność oferty assistance drogowego, która zawiera się w dwóch pakietach, tj. Starter Asistance Classic i Starter Assistance Comfort.
Z kolei, kampania w internecie będzie obecna na portalach tematycznych, specjalizujących się w podróżach, motoryzacji, ubezpieczeniach i będzie trwała od 20 lipca do końca 2011 roku. Promocja marki Starter oraz usług assistance drogowego będzie odbywała się poprzez kontekstową kampanię banerową oraz działania z zakresu performance marketingu.

- W kampanii reklamowej marki Starter i usług profesjonalnej pomocy drogowej, skupiamy się wyłącznie na stacjach radiowych oraz internecie, ponieważ stanowią one główne kanały dotarcia do naszej grupy docelowej, jaką są kierowcy. Ponadto, kanały te umożliwiają nam osiągnięcie maksymalnej efektywności, co ma olbrzymie znaczenie w początkowym okresie budowania znajomości i wizerunku marki. W kampanii wykorzystujemy historie mechaników, prezentując zdarzenia na drodze i zarazem skuteczność usług Startera oraz zupełnie nowy na polskim rynku standard usług assistance na najwyższym europejskim poziomie – powiedział Jacek Pobłocki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju firmy Starter.

Kampania reklamowa marki Starter:
• Kreacja – Papert 360
• Zakup mediów – Starcom
• Czas trwania – radio: 18 lipca – 14 sierpnia 2011 r., internet: 20 lipca – koniec 2011 roku