02.08.2011 (20:38)19 komentarzy
Muzyczna TV: Rebel TV mocno w górę, MTV w dół
W lipcu 2011 roku pięciokrotny wzrost udziałów w oglądalności notuje kanał Rebel TV. Zyskują także Eska TV i 4Fun.TV, widownię wciąż traci MTV Polska - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
W lipcu 2011 roku, mimo spadku oglądalności (o 25 proc.), liderem wśród kanałów muzycznych pozostaje VIVA Polska. Drugie miejsce utrzymuje kanał 4Fun.TV, który notuje prawie 37 proc. wzrost udziałów w widowni. Najwięcej zyskuje Rebel.TV, głównie dzięki powiększeniu zasięgu m.in. o sieci kablowe, z kolei najwięcej traci MTV Polska.
Także w grupie docelowej (13-29 lat) liderem pozostaje VIVA Polska, z kolei największy wzrost udziałów w oglądalności także notuje Rebel TV.
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Grupa 4+ | Lipiec 2011 | Lipiec 2010 | Zmiana r/r | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Viva Polska | 34 803 | 0,66 | 44 870 | 0,89 | -25,6% |
2. | 4FunTv | 18 221 | 0,35 | 12 825 | 0,25 | 36,8% |
3. | MTV Polska | 13 468 | 0,26 | 20 014 | 0,40 | -35,4% |
4. | Eska TV | 7 606 | 0,14 | 5 961 | 0,12 | 22,0% |
5. | Rebel.tv | 1 571 | 0,03 | 271 | 0,01 | 500,0% |
6. | Czworka Polskie Radio | 314 | 0,01 |
NAM: Oglądalność kanałów muzycznych - Lipiec 2011
Grupa 13-26 | Lipiec 2011 | Lipiec 2010 | Zmiana r/r | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Viva Polska | 14 357 | 1,84 | 23 950 | 2,98 | -38,4% |
2. | 4FunTv | 7 305 | 0,93 | 6 337 | 0,79 | 18,4% |
3. | MTV Polska | 6 553 | 0,84 | 11 992 | 1,49 | -43,9% |
4. | Eska TV | 2 416 | 0,31 | 3 637 | 0,45 | -31,8% |
5. | Rebel.tv | 759 | 0,10 | 129 | 0,02 | 506,3% |
6. | Czworka Polskie Radio | 108 | 0,01 |
NAM: Oglądalność kanałów muzycznych - Lipiec 2011
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Atmedia dla Media2.pl (dane: Nielsen Audience Measurement)
Komentarze (1 - 10 z 19)
To papka dla idiotów nie muzyczna TV.
Dlatego telewizje muzyczne które nadają muzykę pną się w górę a MTV spada i będzie wciąż spadać bo ramówka jaka jest to same powalone i debilne programy których się nie da oglądać...
Czyli Rebel PANY a MTV do BANI...
Co do pozostałych stacji to nie oglądam żadnej bo puszczana w kółko ta sama sieczka mnie nie interesuje.